Fitness Seller

Contest Log Joost's Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja daar dacht ik ook aan maar dan maak ik mezelf gek omdat ik dan elke keer weer zo wil schuiven dat mijn macro's/kcals perfect op totaaldoel aansluiten. Daarnaast is het basically elke avond gewoon vlees, aardappelen en groente dus zo veel verschil zal er ook niet in zitten.
true. mijn broer deed vroeger altijd apart rijst koken voor hem mezelf. en het vlees kan je vaak wel wegvissen uit de verpakking. door te schuiven met kcal. weet ik wel altijd wat ik binnen krijg.
 
Je bent pas 19 en hebt nog genoeg tijd om het professioneel aan te pakken als je op jezelf woont. Voor nu zou ik mijn ouders daar niet mee lastig willen vallen, zeker niet als die warme maaltijd die voor je wordt bereid gewoon gezonde kost is (aardappelen, vlees, groente).
 
Je bent pas 19 en hebt nog genoeg tijd om het professioneel aan te pakken als je op jezelf woont. Voor nu zou ik mijn ouders daar niet mee lastig willen vallen, zeker niet als die warme maaltijd die voor je wordt bereid gewoon gezonde kost is (aardappelen, vlees, groente).

Los van het eten vind ik dat echt onzin, ik wou dat ik het zo professioneel had aangepakt op die leeftijd dan was ik nu op mijn 28ste een stuk verder geweest.
 
vind je dat niet vervelend dat je dan niet precies weet hoeveel kcals je binnen krijgt bij het avondeten? Ik trek het zelf altijd slecht :rolleyes:. Jij laat verder echt helemaal niets aan het toeval over heb ik het idee.
Ik ben ook inwonend en vind het inderdaad echt klote. Krijg ook altijd dan de neiging om te zeggen fuck it en dan ga ik helemaal off-schema:roflol: Ik eet mee als ik het kan tracken anders kip/rijst. Mijn ouders boeit het niet zoveel aangezien ik kipfilets kook dus dat is weinig gedoe en rijst gaat in de magnetron.
 
Los van het eten vind ik dat echt onzin, ik wou dat ik het zo professioneel had aangepakt op die leeftijd dan was ik nu op mijn 28ste een stuk verder geweest.
Ik heb het dan ook alleen maar over het avondeten. Voor de rest leeft ie volgens mij al als een prof, krijg ik de indruk.
 
Ik heb het dan ook alleen maar over het avondeten. Voor de rest leeft ie volgens mij al als een prof, krijg ik de indruk.
Maar toch, als je het verkeerd inschat elke dag kan je zo maar in een veel hoger surplus/te diepe cut zitten dan je zou willen.
 
ik wou dat ik het zo professioneel had aangepakt op die leeftijd dan was ik nu op mijn 28ste een stuk verder geweest.
Of je was inmiddels afgehaakt, omdat je er op te jonge leeftijd al te fanatiek/bezeten/autistisch mee bezig was. Je weet het niet...
 
Ja dat vind ik zelf behoorlijk vervelend. Heb gewoon een 'standaard' maaltijd qua kcals/macro's aangehouden. Daarom hou ik voeding voor de rest van de dag ook altijd gelijk, dan is de verandering in avondmalen op verschillende dagen niet zo groot (kijkende naar het grotere geheel). Dus wat ik wel constant kan houden doe ik momenteel
Ik zou knetter gek worden dat ik niet weet welke aantal kcal ik achter mijn kieze schuif bij de avondmeal van moeders. Vooral in de cut zit mij dit zwaar in de weg sju/teveel zout dus uiteindelijk krijg je meer binnen dan je denkt ookal at ik ook elke dag vlees groente aardappelen. Ik skip dit dus al een lange tijd in het begin zag ze het als een belediging maar nou word het geaccepteerd dat ik mijn eigen frete maak.
 
28-5-2020: Pull

Gewicht: 89,6kg op lege maag

Pre: 200mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout + 1/2 monster

Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine

10 min. warmlopen

Wide grip pull-ups

BW + 2,5kg x 10 --> +2,5kg/-2 reps
Snatch grip deadlift

180kg x 5--> = reps
155kg x 8 --> +1 rep
Met straps
Yates row
102,5kg x 9, RP 4 --> +2,5kg/-1 rep
92,5kg x 11 --> = reps
Met straps
1-arm DB row
43kg x 10, 10 --> +2kg/-2 reps
Met straps
Banded lat prayer
35kg + 15kg x 14, 13, RP 8 --> = reps

BB shrugs

137,5kg x 11, 11 --> +2,5kg/-2 reps
Met straps
DB rear delt fly SS band pulls
15kg x 13, 12, partials --> +1,5kg/-4 reps

EZ-bar curl

37,5kg x 9, 8, 8, RP 4, DS 20kg --> +1,5kg/-3 reps
Incline DB curl SS hammer curl

10kg x 11, 10, 10, RP 6, DS band --> +1 rep

Reverse BB curl SS wrist curl

33,5kg x 11, 11 --> +1kg/-2 reps

Totaal 21 werksets.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prima training. Vooral load omhoog, volgende sessies gaan dus vooral progressen op reps/vorm zijn.

Net voordat ik mijn topset DL begon scheurde (wederom) een XXL-strap. Als iemand een goeie set heavy-duty straps heeft die niet scheuren als je 160kg+ pullt, please drop a link below.

Post pull waren zowel linker- als rechterarm 41cm omtrek.

Push gister niet gelogd want was laat klaar en moest nog preppen. Ook niet veel bijzonders; enkel op DB fly, CG safety bar press en DB laterals kunnen progressen met 1 rep.

Morgenmiddag legs.

:wave2:
 
Net voordat ik mijn topset DL begon scheurde (wederom) een XXL-strap. Als iemand een goeie set heavy-duty straps heeft die niet scheuren als je 160kg+ pullt, please drop a link below.
Investeren in grip-strength wellicht? :p
 

Deze heb ik, maarja zoals in dm al gezegd; leder en je zweetkop ging niet samen.
 
Tuff wraps. Gaan al bijna 2 jaar mee nu. Geen scheurtje te bekennen.
 
Zware gewichten zeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven