MuscleMeat

Tijdelijk stoppen met het trainen van mijn triceps? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fucking hell, jouw dates zijn oppervlakkig zeg,of begin je er zelf misschien over? Triceps train je mee met borst en schouders dus je hoeft ze naar mijn mening niet te isoleren als ze uit proportie groeien. En vergeet zeker hammer curls niet bij het biceps trainen,zorgt voor een mooie overgang in je armen.
 
Ik zou zeggen stop met daten met domme mokkels.

"Dom, dat neukte meestal lekker snel weg, was mijn ervaring, en was achteraf ook makkelijker te dumpen, dan de meer belezen kipjes, wier vakken ik in de loop der jaren had bijgevuld."

- Kerstens
 
Ik denk dat er maar een oplossing is, synthol...

BqmbvaPIQAEupAC.jpg
 
Ik zou zeggen stop met daten met domme mokkels.
Ik wou net zeggen. Het moment dat je je onzeker laat maken door wat bitches is het moment dat je een beta cuck wordt.
 
Mijn date op vrijdag zei dat ik omgekeerde armen had (grote triceps, kleine biceps)
Mijn date op zaterdag vroeg of mijn vader een gorilla was (bovenlichaam groot) en mijn moeder een kip (dunne benen)

Is het verstandig om tijdelijk te stoppen met het trainen van triceps?

Ze heeft gelijk. Het viel mij ook al een tijdje op in te spiegel, maar ik train triceps niet hard , maar ze groeien veel te hard, zelfs als ik maar 2 oefeningen van 3x8 sets doe.
Eventueel minder reps? Zodat de kracht groeit, maar de massa niet?
Mijn triceps lopen ook voor en benen lopen achter. Ik heb de perfecte oplossing in petto.
Nooit daten.:grinny:
 
Waarom zou je stoppen met triceps trainen of minderen? Gaat erom wat jij in de spiegel ziet en toch geen opmerking van een date! Wees gezegend met grote triceps probeer het zo te bekijken!
Tom Platz BB met de grootste benen in omvang trainde ook niet minder! 😉
 
Back
Naar boven