AndroidHealthClinic

Tijdelijke oplossing voor uitstekende tepels? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2011
Berichten
1.879
Waardering
115
Hallo.

Ik zoek een tijdelijke oplossing voor m'n tepels, die je helaas door de bulk goed door m'n shirt heenziet. :o
Dikker/dunner shirtje helpt niet echt, bij een dikke zie je 't alsnog een beetje. 't Probleem is dat m'n tepels bijna op het randje waar m'n borstspier afloopt zit, dus dat je shirt daarop 'hangt' ipv dat die op je onderkant van je borst hangt.

Bij het filmen van The Dark Knight Rises zag ik Tom Hardy die Bane speelt ook met iets op z'n tepels lopen, waarschijnlijk om het via de computer weg te werken en er een nieuwe tepel op te 'plakken'.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu zoek ik iets wat ik eroverheen kan plakken onder je shirt, zodat ze niet meer opvallen.

En ducktape en troll-grappen heb ik niks aan, ik zoek hier een serieuze oplossing, dat ook mensen met gyno tijdelijk kan helpen. Iedereen is hier anoniem dus posten hoe jij dat kan verbergen kan zonder schaamte.

Cheers.
 
Afplakken.
 
dit druk je er zo over heen, ik loop hier al sinds me 12e mee rond.
 
Daar zijn we voor, om elkaar te helpen hehe ..

Nee man grapje,ik heb een collega die redelijk vaak lange afstanden loopt en die heeft ook last van zijn tepels omdat zijn bezweet shirt er langdurig over "schuurt"..die gebruikt ook een soort verband hiervoor.
Misschien moet je eens in die richting zoeken..
 
Daar zijn we voor, om elkaar te helpen hehe ..

Nee man grapje,ik heb een collega die redelijk vaak lange afstanden loopt en die heeft ook last van zijn tepels omdat zijn bezweet shirt er langdurig over "schuurt"..die gebruikt ook een soort verband hiervoor.
Misschien moet je eens in die richting zoeken..

Haha. Ik zat zelf al eventjes te googlen en er zijn van die siliconen-nepdingen die je eroverheen kan plakken. Tot nu toe alleen engelse sites gevonden, ben opzoek naar een nederlandse.
 
Hallo.

Ik zoek een tijdelijke oplossing voor m'n tepels, die je helaas door de bulk goed door m'n shirt heenziet. :o
Dikker/dunner shirtje helpt niet echt, bij een dikke zie je 't alsnog een beetje. 't Probleem is dat m'n tepels bijna op het randje waar m'n borstspier afloopt zit, dus dat je shirt daarop 'hangt' ipv dat die op je onderkant van je borst hangt.

Bij het filmen van The Dark Knight Rises zag ik Tom Hardy die Bane speelt ook met iets op z'n tepels lopen, waarschijnlijk om het via de computer weg te werken en er een nieuwe tepel op te 'plakken'.

[Link niet meer beschikbaar]

Nu zoek ik iets wat ik eroverheen kan plakken onder je shirt, zodat ze niet meer opvallen.

En ducktape en troll-grappen heb ik niks aan, ik zoek hier een serieuze oplossing, dat ook mensen met gyno tijdelijk kan helpen. Iedereen is hier anoniem dus posten hoe jij dat kan verbergen kan zonder schaamte.

Cheers.
http://www.dimrs.com/
 
WTF momentje van de dag ook weer gehad..
 
WTF momentje van de dag ook weer gehad..

Hahah ja ik ook! Mogelijke oplossingen:
- ondershirt dragen
- plakband gebruiken
- niet zoveel eraan zuigen
- niet koud krijgen
- SPORT BRA!!!!! :p
 
Ook een optie.

nippelpiercing_2-1.jpeg
 
Back
Naar boven