MuscleMeat

Tijdelijke tattoo

Bezoekers in dit topic

AnverzMuscle

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2008
Berichten
1.079
Waardering
45
Lengte
1m87
Beste,

Is het mogelijk om een tijdelijke tattoo te laten plaatsen, heb er al veel over gehoord maar heb er nog geen duidelijkheid over. En ik heb het dus niet over henna.

De techniek zou dus zijn de inkt niet in de lederhuid maar ondieper in de huid aan te brengen zodat deze na 1-2 jaar vervaagt.

Ervaringen iemand?

( En aan reacties als 'een tattoo neem je voor je leven niet voor een tijdje' heb ik uiteraard niets ;) )
 
waarom zou je dat willen:S
 
beter niet te veel nadenken en gewoon knallen die tattoos :)..tijdelijke tattoos worden ook snel lelijk en vervagen redelijk snel..neem gewoon geen tattoo als je er niet helemaal achter staat.
 
ik doe het altijd met henna. (zwarte soort di blijft langer )
 
Dat is echt het stomste weggegooide geld wat je maar kan doen. Geef het dan aan mij, laat ik er liever een dikke tattoo opknallen. Ik heb nog wel wat af te maken.
Hoe lelijk denk je dat het gaat worden. Een echte tat staat maat net 2/3mm in de huid. Als je net 1mm in de huid gaat zetten heb je veel plekken die lelijker worden en dergelijke, want gelijkmatig 'vervagen' doet het echt niet. Sommige stukken bewegen meer en daar zal het eerder vervagen.
Bij een tattoo op mijn pols stonden er 2 stukken in mijn handpalm, maar die zijn ook vervaagd. Waar het teveel beweegt, gaat het snel weg.
Of wil je soms geld neerleggen voor een halve tattoo?
 
Wil enkele woorden op 1 borst zetten, heel dun lettertype (callygrafisch). Probleem is dat ik het na mijn 30ste niet echt meer ga vinden passen bij mezelf...
 
kan je net zo goed stift gebruike
 
Tijdelijke tattoos bestaan niet. Lees je asjeblieft goed in, die dingen zorgen vaak voor een lelijke vlek die je altijd blijft zien. Als jij iets weet wat je nu op je borst zou willen tatoeëren maar na je 30e niet meer bij je past dan moet je het niet doen.

Ik heb een 3/4 japanse sleeve. Het pas nu net zo goed bij me als wanneer ik 50 ben. Meestal ziet niemand hem omdat ik gewoon overhemden draag naar werk en vind dat wel zo fijn. Dat ding is voor mij en wanneer ik kies dat mensen hem zien is dat prima. Vind het wel wat hebben dat hij verborgen blijft zegmaar. Wanneer je iets op je borst wil tatoeëren ala een tekst dan zou ik er sowieso twee keer over nadenken.
 
Een tattoo heeft een bepaalde betekenis voor iemand, tenminste daar ga ik vanuit als ik naar mijzelf kijk.
Indien je het voor een lolletje (tijdelijk) wilt, dan zou ik er neit aan beginnen. Ook niet met henna. Kan me niet voorstellen dat je geen blijvende 'schade' overhoudt.

Of je gaat er voor of niet!
 
Een tattoo heeft een bepaalde betekenis voor iemand, tenminste daar ga ik vanuit als ik naar mijzelf kijk.
Indien je het voor een lolletje (tijdelijk) wilt, dan zou ik er neit aan beginnen. Ook niet met henna. Kan me niet voorstellen dat je geen blijvende 'schade' overhoudt.

Of je gaat er voor of niet!

+1


of anders koop je een rolletje kauwgom daar zitten ook leuke stickers bij:rolleyes:
 
+1


of anders koop je een rolletje kauwgom daar zitten ook leuke stickers bij:rolleyes:
Ik kreeg ze van me mama bij me Danone yoghurt :D

Henna Tattoo is gwn met een tandenstoker inkt op je wrijven hoor zie niet in waarom je er schade door zou kunnen krijgen (ja zelf gedaan) Maar gaat er na een goede 4-10 dagen uit en kan je zeer makkelijk gelijktijdig afwassen ook hoor.

Maar als je zon tijdelijke wil Zetten NIET DOEN want ken iemand die er allergisch voor was en mocht gans de zomer met zon enorm lelijk litteken rondlopen..
Ook alleen maar geldverspilling btw
 
Back
Naar boven