MuscleMeat

Tijden innemen Creatine en Proteine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

theoffishall

Novice
Lid geworden
8 apr 2015
Berichten
29
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
95kg
Vetpercentage
23%
Hoi

Ik doe als ik ga sporten eerst krachttraining en daarna ong een uurtje cardio.

Maar wanneer moet ik dan de creatine nemen? gelijk na krachttraining of na een uur na cardio?

suppelementen die ik gebruik:

BSN No-Xplode (pre-workout)
BSN Cellmass ( post-workout)
Isolaat Perfection (half uurtje na Cellmass)

is het ook verstandig om als volgt te doen: krachttraining-->cardio-->kort krachttraining (even weer op pompen) en dan cellmass?
 
Hoi


is het ook verstandig om als volgt te doen: krachttraining-->cardio-->kort krachttraining (even weer op pompen) en dan cellmass?

Bedoel je 2 keer krachttraining op 1 dag?

Creatine gewoon na de training of sochtends nemen.
 
Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit, sommigen doen ook wel 2,5g of 5g vóór de training en ná de training, anderen nemen gewoon 5 gram creatine op een vast tijdstip elke dag.
 
Bedoel je 2 keer krachttraining op 1 dag?

Creatine gewoon na de training of sochtends nemen.

nee 1 keer krachttraining (s'avonds). Want ik vraag me af hoe snel je de cellmass moet innemen na krachttraining. kan het wachten met een uurtje cardio er tussen?

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit, sommigen doen ook wel 2,5g of 5g vóór de training en ná de training, anderen nemen gewoon 5 gram creatine op een vast tijdstip elke dag.

ok, dus geldt dit ook voor de proteine shake?
 
Hoi

is het ook verstandig om als volgt te doen: krachttraining-->cardio-->kort krachttraining (even weer op pompen) en dan cellmass?

Deed dat in het begin ook toen ik creatine gebruikten. Maar haalt niks uit lijkt me. Het zal daardoor niet sneller opgenomen.

Plus cortisol komt na 45 minuten om de hoek kijken. Cardio en nogmaals KT lijkt me overkill.
 
Deed dat in het begin ook toen ik creatine gebruikten. Maar haalt niks uit lijkt me. Het zal daardoor niet sneller opgenomen.

Plus cortisol komt na 45 minuten om de hoek kijken. Cardio en nogmaals KT lijkt me overkill.

dus KT-->cardio en dan pas creatine?
 
Ok duidelijk! Kan ik dan daarna nog wel gewoon een uurtje cardio doen?


Weet ik niet, denk het wel. Maar misschien is het zo omdat creatine vocht naar je spieren brengt. De creatinr niet optimaal z'n werk kan doen omdat je aan het verbranden bent met cardio.Maar vind een uur cardio wel erg lang (te lang eigenlijk). Voor lage intensiteit cardio ongeveer 30 - 45 minuten als je vet wil verbranden. Of neem het meteen als je opstaat dan.
 
Weet ik niet, denk het wel. Maar misschien is het zo omdat creatine vocht naar je spieren brengt. De creatinr niet optimaal z'n werk kan doen omdat je aan het verbranden bent met cardio.Maar vind een uur cardio wel erg lang (te lang eigenlijk). Voor lage intensiteit cardio ongeveer 30 - 45 minuten als je vet wil verbranden. Of neem het meteen als je opstaat dan.

Ja liefst doe ik cardio in de ochtend maar dat gaat helaas niet omdat ik al erg vroeg op moet voor werk. daarom doe ik cardio en KT s'avonds achter elkaar. Het zal idd jammer zijn als cardio de optimale werking van creatine zal verhinderen...
 
Maak je maar geen zorgen en neem creatine wanneer het jou goed uitkomt.
Voor het gemak, mix die 2 en drink maar op na je cardio.
 
Maak je maar geen zorgen en neem creatine wanneer het jou goed uitkomt.
Voor het gemak, mix die 2 en drink maar op na je cardio.

Dit dus.
Neem creatine wanneer het jou het beste uitkomt. Zorg er wel voor dat je goed water blijt drinken. Zeker ook als je nog cardio doet (in verband met het zweten).
Vul je vochtbalans goed aan!
 
Maak je maar geen zorgen en neem creatine wanneer het jou goed uitkomt.
Voor het gemak, mix die 2 en drink maar op na je cardio.

duidelijk! thanks voor jullie reacties!

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Dit dus.
Neem creatine wanneer het jou het beste uitkomt. Zorg er wel voor dat je goed water blijt drinken. Zeker ook als je nog cardio doet (in verband met het zweten).
Vul je vochtbalans goed aan!

Weet ik voldoende! bedankt voor je tip!
 
Cellmass = creatine?
 
Back
Naar boven