MuscleMeat

tijdens de cut betere opname AS?

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
Wanneer ik aan het cutten ben, heb ik het idee dat ik al mijn voeding beter opneem (ook creatine merk ik meer, NO producten enz)

Gaat dit ook op voor as? zit momenteel in een kuur en ben aan het cutten. Steeds merk ik dat het beter begint te werken.... of het zit tussen mijn oren?
 
Zit tussen je oren...receptoren zijn receptoren, of je nu aan het bulken of cutten bent.
 
Ik ben ervan overtuigd dat je gevoeliger bent voor as ja. Je lichaam bevint zich in een gestresste staat, en dit zou theoretisch gevoeliger receptoren betekenen.
 
ook wel logisch.. anders ging het hele primen verhaal ook niet op!
 
Klopt, ik zal ook nooit meer kuren zonder prime vooraf :)
 
Zoekt en gij zult vinden...ik maak er nooit gebruik van en groei altijd goed. Mja iedereen voor zich. Net zoals ik er ook niks van geloof dat je in de cut AS beter opneemt...nog nooit een onderzoek van gezien.
 
Laatst bewerkt:
Zoekt en gij zult vinden...ik maak er nooit gebruik van en groei altijd goed. Mja iedereen voor zich. Net zoals ik er ook niks van geloof dat je in de cut AS beter opneemt...nog nooit een onderzoek van gezien.

primen icm met AAS is ook medisch gezien nergens goed voor, dus ik zou zeker niet mn adem inhouden wachtend op een dergelijk onderzoek.....

ergo, dat er geen onderzoek van is zegt compleet niets :D
 
ik ervaar hetzelfde...het is echter meer een perceptie..zeker gezien je meer definitie begint te zien etc.
 
primen icm met AAS is ook medisch gezien nergens goed voor, dus ik zou zeker niet mn adem inhouden wachtend op een dergelijk onderzoek.....

ergo, dat er geen onderzoek van is zegt compleet niets :D

Medisch gezien???

Voor ons bb-ers is het een erg belangrijk onderdeel van een korte kuur.
Probeer het eens kerel.
 
Sorry ff tussen door, maar wat is primen??

Greetzz
 
Ahaaa
Doordeweeks minder carbs = minder insuline = meer groeihormoon = meer igf.
Dus vrij logisch concept inderdaad, lijkt heel erg op het Anabolic Diet alleen dan minder strict.
 
ik ervaar hetzelfde...het is echter meer een perceptie..zeker gezien je meer definitie begint te zien etc.


Ik richt me eigen op PR's.. dus heeft weing met definitie te maken
 
Medisch gezien???

Voor ons bb-ers is het een erg belangrijk onderdeel van een korte kuur.
Probeer het eens kerel.

je begrijpt me verkeerd maus; medisch gezien heeft primen en AAS geen toepassing (2 uitersten)... dat is dus de reden dat er geen onderzoeken naar zijn... dat was de essentie van mijn punt.

ik ontken niet dat primen voor 'ons' effectief is!
 
Back
Naar boven