XXL Nutrition

tijdens kuur stoppen met Anti-E (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
ik had besloten Letro te gebruiken tijdens mijn kuur, nou wil ik hier mee stoppen maar krijg waarschijnlijk te maken met de Estro rebound, hoe kan ik dit het beste op vangen, met Nolvadex? een paar weken
 
ik had besloten Letro te gebruiken tijdens mijn kuur, nou wil ik hier mee stoppen maar krijg waarschijnlijk te maken met de Estro rebound, hoe kan ik dit het beste op vangen, met Nolvadex? een paar weken

Waarom wil je ermee stoppen opeens?
 
heb erg zere ellebogen, geen coïtus drive en ik gain langzamer, en de synergie met gh is beter met sterk aromatiserende AS
 
zou gewoon afbouwen en het even aankijken..eventueel wat nolva gebruiken als estrogen sides "te" worden..heb trouwens precies hetzelfde gehad met femara..
 
ben het gaan gebruiken aangezien ik bang was voor gyno, zet 2650mg test E EW, begin volgende week met 20 iu gh ED, dit samen voor minstens 2 maanden op deze doseringen, en kijk dan hoe ik verder ga.

Ik was dus ook bang om enorm te gaan bloaten van de test. maar het valt tot nu toe mee ben al een week met de Femara gestopt.

wat ik merk is ook: met deze hoge dosering test gaat de vet verbranding in een zeeeer hoge versnelling, evenals de stoelgang, nog nooit megemaakt dit
 
wow mtje 20 iu gh zeker lotje gewonnen :eek:
mja als je nog niet veel sides hebt op die dosering dan zou ik er em ook uitlaten maar zou der toch mee opletten want zelfs nolva kan niet altijd helpen bij gino heb dit al paar keer tot schade en schande mogen ondervinden
gelukkig hebben wij belgen een prachtige ziekte verzekering die dit alles weerbetaald;)
ontopic zou toch opletten is wel serieuze hoeveelheid test verder succes
 
lol...2650mg :D succes bro..gewoon je lichaam goed in de gaten houden..
 
idd, heb elk jaar een checkup in juni en er is nog niets alarmerends geweest

ook mijn lever is gewoon ok, heb toch aardig wat orals genomen en best heftige stacks

voorbeelden

100mg d/bol met 150mg oxy

50 mg winny met 50 mg d/bol

200mg oxy 130mg anaver en 100 mg proviron ---> ziekelijke pomp (icm slin test en gh)

Ik raad dit natuurlijk niemand aan, maar is toch een bewijs dat je lever meer kan hebben dan de meeste mensen hier denken, de mijne althans:D

moet er wel bij vertellen dat ik in mijn tienerjaren bijna nooit dronk, was altijd alcohol vrij, mischien heeft dat er iets mee te maken
 
de tering beste kuur (en kuurverleden).

200mg oxy 130mg anaver

WHAT THE ****, jij nam zeker alle schijven in beslag met squatten en banken?
 
ff offtopic.Wat vond je van de winny+dbol combi?
 
ff offtopic.Wat vond je van de winny+dianabol combi?

ik bloaten stukken minder als op d-bol only, en met only bedoel ik de orals, alles icm test.

de lekkerste combo was die van anaver met anadrol, sterk als een stier, en niet vreselijk opgeblazen als wanneer ik alleen oxy nam (icm test)
 
Sorry hoor maar dit zijn echt absurde doseringen, 100mg dianaboll:eek:
;)
 
Sorry hoor maar dit zijn echt absurde doseringen, 100mg dianaboll:eek:
;)

Jij bent gewoon niet veel gewoon ;)

Er zijn er nog op dit board die aan deze doseringen doen.
 
wat denk jij dat de échte grote jongens pakken?

Ik ga er van uit dat zij het wel onderhand op andere middelen gooien...
Anders blijf je bezig met zo'n middel wat uiteindelijk vrij weinig opbrengt..
 
Ik ga er van uit dat zij het wel onderhand op andere middelen gooien...
Anders blijf je bezig met zo'n middel wat uiteindelijk vrij weinig opbrengt..

dus volgens jou brengt 100mg dianabol weinig op...??? wat zijn jou ervaringen ermee dan:D oja die heb je niet:p
 
Vind het eigenlijk wel relax om eerlijk te horen wat grote jongens gebruiken. Ik denk zelf namelijk ook dat heel de leverbelasting overdreven word. Dit heb ik geconcludeerd na wat ervaringen in mijn omgeving en bijvoorbeeld de log van Eclipse. Ik ben het ook eens met Dareal dat de big boys er nog we een schepje bovenop doen.

Maar nu de hamvraag: Wat zijn je stats :D
 
dus volgens jou brengt 100mg dianabol weinig op...??? wat zijn jou ervaringen ermee dan:D oja die heb je niet:p

Yep relatief gezien zal het weinig opbrengen. Je kunt wel 100 mg dboll in je lever gooien, maar door al het vocht dat het met zich meebrengt lijkt dit me neit erg efficient.. Volgens ben jij ook geen lievertje als het gaat om hoeveelheden, kan me gewoon neit voorstellen dat je gaat kickstarten met 100 mg dboll.... Maar goed, mensen kunnen het ook bij het verkeerde eind hebben he;)
 
Yep relatief gezien zal het weinig opbrengen. Je kunt wel 100 mg dboll in je lever gooien, maar door al het vocht dat het met zich meebrengt lijkt dit me neit erg efficient.. Volgens ben jij ook geen lievertje als het gaat om hoeveelheden, kan me gewoon neit voorstellen dat je gaat kickstarten met 100 mg dboll.... Maar goed, mensen kunnen het ook bij het verkeerde eind hebben he;)

het was geen kickstart, en het vocht, tja, als je een fatsoenlijk voedingsschema volgt valt het reuze mee
 
Back
Naar boven