XXL Nutrition

Tijdje niet afgevallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pokerladron

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2010
Berichten
5.523
Waardering
476
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Hoi mannen ik had even een vraagje. Ik ben nu al een tijdje aan het cutten en ging lekker tot ik nu al een maandje op 0% vooruitgang zit :( Wat opvallend is is dat er ook 0% achteruitgang is.

Ik sta gewoon op stil zeg maar. Nou vroeg ik me af omdat mijn doel is op dit moment geen massa aankomen maar maximaal massa behoud + vet verlies om gewoon met de gedachte gang dat ik nu precies op onderhoud zit mijn carbs gewoon geleidelijk te minderen en kijken of ik dan weer progressie boek.

Of is het beter weer een heel nieuw ander voeding schema te maken + training schema om het lichaam weer helemaal een andere prikkel te geven?
 
Gewoon je carbs wat verlagen ja. Je hoeft je voedingsschema niet te veranderen, het gaat om het aantal kcal. Trainingsschema veranderen is altijd goed om de zoveel tijd, maar dat is meer voor de groeiprikkel. Als je aan het cutten bent is dat dus weer minder belangrijk. Het makkelijkste is alleen je carbs verlagen.
 
Oke dan thanks dacht eigenlijk al zoiets. Ook is precies vandaag mijn potje crea op en heb net nieuwe supps besteld en bewust geen crea erbij gedaan vanwege de vocht vasthoudende werking. Dus eigenlijk is jou advies gewoon lower de carbs houd de eiwitten een beetje zoals ze zijn en eventueel nog cardio? En zouden bcaas nog een goede toevoeging zijn eventueel?
 
Of BCAA's heel veel nut hebben weet ik niet, ik zou in plaats daarvan gewoon een whey shake pakken na de training, daar zitten ook BCAA's in. Maar voeding is het belangrijkst, veel eiwitten eten: vlees, kwark.
En cardio erbij doen is natuurlijk heel goed als je wilt afvallen. Wat voor mij goed werkt bij het cutten is high volume training: veel setjes en herhalingen (~12), korte rustpauzes en zo vaak mogelijk trainen (4x per week of meer).
 
Hey ja 4x per week is bij mij ook de norm das geen probleem. Whey shakes pakte ik al en BCAAS wordt voor mij een nieuwe toevoeging. Ik ga mijn training schema iets aanpassen ( paar vervangende oefeningen) En mijn voeding carbs minderen. Is het het beste om gewoon gelijk de helft eruit te gooien of nog meer of minder? Tips :D hints?
 
Probeer eens 300 kcal minder te eten per dag en kijk hoe dat uitpakt :).
 
Oke dan thanks.
 
ik had ook een mooi voeidingschema opgesteld maar viel ook maar niet af. carb cyling geprobeerd op 2300 cal en het ging zeer moeizaam. dus extreme maar geprobeerd dus voldoende eiwit en vet en KH zo minimaal mogelijk en deze komen voornamelijk uit groenten en fruit. nu maar zit wel op 1700 cal, dus misschien ff extreme uittesten want je eet nog steeds te veel dan of sport te weining.
 
Back
Naar boven