Fitness Seller

Tijdje weggeweest op het forum maar nu terug!

Bezoekers in dit topic

Davy W

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2014
Berichten
175
Waardering
128
Zat vroeger onder een andere naam op het forum, maar ben terug. Dit jaar nog een wedstrijd meegepakt en volgend jaar waarschijnlijk nog een jaartje bouwen.



258t17t.jpg


---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

m91sv7.jpg


---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

bf2m8j.jpg


---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

72wv20.jpg
 
Welkom terug makker!
Ga je hier ergens een logje bijhouden? Dat zou dan het eerste
BB-log zijn dat ik effectief ga volgen.

En dan kannek stiekem nog wat leren ook ;)
 
ok ik schiet van wal,
vandaag schouders geknalt.
Ik doe men oefeningen altijd tot spierfalen, werkt gewoon voor mij tussen de 3 a 4 reeksen per oef.

sups voor de training: first class nutrition slingshot, bcaa
na training: hydro recup

vandaag:
schoulder press
front raises
side laterals
bent over laterals
shrugs

calves
 
Nice, vooral je bovenbenen
 
Bij deze: geabonneerd! Boulders of shoulders oftewel....kanonskogels!
 
pfff echt een top fysiek.. hoop dat ik ooit zoiets kan bereiken!
hoe oud ben je nu dan?
 
pfff echt een top fysiek.. hoop dat ik ooit zoiets kan bereiken!
hoe oud ben je nu dan?

momenteel 29 dus still time to grow

---------- Toegevoegd om 04:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:52 ----------

Ontbijtje:
-125gr bambix
- 50gr whey (first class nutrition)
- 25gr rozijnen
- 1x multivit
- 2x flexi joint (fcn)
- 2x omega 3 (fcn)
- 2x x-drive (fcn)
 
Goed fysiek man!! Abbo :D
 
tussendoortje:
10 rijswafels met pinda kaas en 7 eiwitten gekookt.
50gr whey shake first class nutrition
 
op hoeveel kcal zit je per dag? en wat zijn je doelen momenteel ? :)
 
Waarom bambix en geen havermout/Brinta? Heb je zilvervliesrijst wafels of gewoon de witte?

Echt n ziek fysiek man
 
Tree trunk legs :eek:
 
Ik volg! Ziet er netjes uit, kunnen veel mensen jaloers op zijn. Hoe lang ben je eigenlijk?
 
op hoeveel kcal zit je per dag? en wat zijn je doelen momenteel ? :)

momenteel niet echt uitgerekend, zal wel tegen de 5500kcal zitten, men doel is om rustig op te bouwen zonder men vetpercentage te hoog te laten komen (niet boven de 11%)

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

Waarom bambix en geen havermout/Brinta? Heb je zilvervliesrijst wafels of gewoon de witte?

Echt n ziek fysiek man

season zowieso bambix omdat ik van brinta, havermout wat vocht opsla. Of season durf ik al eens afwisselen. Rijstwafels gewone met zout. Ik blijf zout eten tot 2dagen voor een wedstrijd.

---------- Toegevoegd om 07:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------

Ik volg! Ziet er netjes uit, kunnen veel mensen jaloers op zijn. Hoe lang ben je eigenlijk?

1.72m ;-)

---------- Toegevoegd om 07:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------

Tree trunk legs :eek:

had een fimpje gepost hoe ik squat, kreeg reactie "haha met een sisybar en in het smith machine, moet zeker een troll zijn" ;-)
 
had een fimpje gepost hoe ik squat, kreeg reactie "haha met een sisybar en in het smith machine, moet zeker een troll zijn" ;-)

Stimulatie = stimulatie. Natuurlijk mis je wel veel voordelen als je in de smith squat imo. Maar als het uiteindelijke
resultaat er zo uitziet, tja, dan doe je gewoon iets goed :)
 
Men doel bij men benen is om veel beter separatie te krijgen en diepe groeven.

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:05 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=JHdmsxBmyv0

even een verloop door de jaren heen

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Q8bmMKg2naQ

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Juist biceps/triceps geknald
- small triceps push down 2x licht gewicht als opwarming, 4x tot falen telkens gewicht verhogen
- zittend biceps curl 4x...
- reverse grip tricep push down in superset met small dippen tussen bankjes 4x...
- zittend hammer curl 4x...
- kick backs met touw 4x...

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

Nog 1tje van gisteren schouders wat volpompen
33jn52w.jpg
 
Vette filmpjes man ! en 5500 kcal , jaloers :o ...
 
Back
Naar boven