AndroidHealthClinic

Tijdreizen kan toch? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MeDieViL

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2005
Berichten
12.252
Waardering
559
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
uit verveling een paar documentaires aant zien, wel intressante shit:D

[Link niet meer beschikbaar]
hier moet je ook nog op google video de andere delen openen

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
deze docu is minder goed, gaat over john titor
 
nee en het gaat ook nooit gebeuren.
 
het is al gebeurd bij astronouten, maar dan heb je maar een kwart van een seconde verschil, de vraag is of mensen ooit door de tijd zouden kunnen reizen, maar in theorie kan het wel
 
dat kan je toch nooit met 100% zekerheid zeggen...

jawel want Bush start binnenkort een derde wereld oorlog en die zal ons allen uitroeien.:D op een paar ericjes na.
 
Geen idee, ik snap er geen reet van. M'n beste maat is aankomend sterrenkundige en heeft het me een aantal keren geprobeerd uit te leggen waarom het in theorie zou kunnen maar dit soort natuurkundige theorieen zijn niet aan mij besteed vermoed ik.
 
Als je sneller gaat als het licht, dan reis je toch in de toekomst?
 
volgens einstein ga je dan in het verlden, als je dezelfde snelheid behoud als het licht dan ga je in de toekomst (of trager ook, maar dan ga je ook trager in de toekomst) komt ook aanbod in die bovenste docu :)
 
kijk nog meer naar star trek!
 
volgens einstein ga je dan in het verlden, als je dezelfde snelheid behoud als het licht dan ga je in de toekomst (of trager ook, maar dan ga je ook trager in de toekomst) komt ook aanbod in die bovenste docu :)


Ik begrijp zo'n beetje het idee maar ik kan het niet concreet krijgen in mijn belevingswereld. Hoe kan je ooit iets benaderen dat nog geproduceerd moet worden?
 
Maar goed, tijd reizen in de toekomst zal in ieder geval nooit mogelijk zijn want, onze toekomst staat nog niet vast.

In het verleden is het ook niet mogelijk. Want stel we gaan er van uit dat het mogelijk is, maar nu nog niet maar over 200 jaar. Dan moeten er dus mensen zijn uit de toekomst die na het voor ons heden (voor hun in het verleden) zijn afgereisd, en dat is nog nooit gebeurd :p

Ik snap wel dat het in theorie kan, maar ik kan het niet echt bevatten
 
ik wou dat ik het zelf snapte, er is zelfs een theorie die zegt dat omdat de allerkleinste deeltjes all mogenlijkheden afgaan die ze hebben (weet niet meer over welke deeltjes het juist ging)
hetzelfde gebeurt met een oneindig aantal universums, je hebt bv een universem waar ik net deze topic niet heb aangemaakt, of een universem waar de mensheid niet evolueerde, elke mogenlijk die je maar kan hebben heb je een bepaald universum

hoe meer je erover denkt hoe gekker het word :roflol: bekijk gwn al die docu's eens, maar ik moet je wss dat je opt einde met meer vragen zat dan voor je ze gezien hebt :p
 
Maar even bekijken dan, vind dit soort dingen altijd wel interessant.
 
bij die eerste moet je op google video Horizon - Time Travelling 1 of 5 en die andere delen zoeken want zo werkt hij blijkbaar niet:p
 
het zal vast wel komen, we hebben nu ook al ufos en jetpacks
 
lijkt me onmogelijk. door extreme snelheid kun je nog niet vooruit in de toekomst ? alsof je dan je eigen achter,achter,achter kleinkinderen zou kunnen zien.
 
Maar goed, tijd reizen in de toekomst zal in ieder geval nooit mogelijk zijn want, onze toekomst staat nog niet vast.

klopt niet echt he, toekomst hoeft niet vast te liggen om er in vooruit te reizen, als je gewoon vlugger gaat dan de snelheid van de "tijd" haal je de rest van wereld eigenlijk in... ???
 
Als je sneller gaat als het licht, dan reis je toch in de toekomst?

volgens einstein ga je dan in het verlden, als je dezelfde snelheid behoud als het licht dan ga je in de toekomst (of trager ook, maar dan ga je ook trager in de toekomst) komt ook aanbod in die bovenste docu :)

Snelheid van het licht is theoretisch de snelste snelheid dat we kennen. 300.000km/s, dus 7 keer rond de aarde in 1 seconde.
En dan moeten we nog eens in staat zijn sneller te reizen ??? ...als de theorie van het tijdreizen allemaal klopt

lijkt me onmogelijk. door extreme snelheid kun je nog niet vooruit in de toekomst ? alsof je dan je eigen achter,achter,achter kleinkinderen zou kunnen zien.

Ken wel mensen genoeg die gewoon achter achter achter achter staan, telt dat ook ?
 
Back
Naar boven