Fitness Seller

Tijdschriften

Bezoekers in dit topic

ReyMysterio zei:
Ik meen het wel eend!
Ik heb nog niet zo lang geleden de Amerikaanse Flex gekocht wat een reclame rommel staat er in!
Ik vind de Nederlandse gewoon beter en de info die ik nog niet wist is een mooie aanvulling op mijn kennis!
Ook al staan er per uitgave 2 nuttige artikelen in op het gebied van voeding,training, achtergrondinfo over voeding dan koop ik hem gewoon!
Ik stap verder niet en ik geef geen 10 tallen euri's aan drank uit!
Ik heb liever een blaadje waar ik een keer iets uit kan halen aan nuttige info!

Ik denk dat hij op het schouderschema doelt ;)
 
Over de schoudertraining tuurlijk kun je die zelf bedenken, maar het is anders als je naast een schema ook nog de effectiviteit leest in een artikel!
En Jay zijn manier van side raises is voor mij effectiever dan de normale manier, maar dat terzijde!
Trouwens er staat een interessant artikel in de M&F over veterbranding in je slaap d.m.v supplementatie!
 
Mja ja eigenlijk zuigen die tijdschriften er wordt schijnheilig gedaan met trainingschemas waar je zoveel kilo van gaint in zoveel tijd of grote knaldieeten..
Pfffft praat es eerlijk over roids..
Hmm dit lijkt wel een kopie van een post van iemand paar paginas eerder.
 
Ik weet nog een keer dat ik las in een tijdschrift, ik denk de flex waarin de redacteur het had over het anabolengebruik onder de pro's. Hij zei dat ze wel gebruikte, maar dat dat bijlange na niet de enigste reden was waarom ze zo groot zijn. Hij vergeleek dit door te zeggen dat hij in het verleden ook een aantal keren gekuurd had, maar bijna niet aankwam in spiermassa.

M.a.w. wilde hij de sterren een beetje verdedigen tegen hun anabolenverbruik.
 
B.A. Baracus zei:
Ik weet nog een keer dat ik las in een tijdschrift, ik denk de flex waarin de redacteur het had over het anabolengebruik onder de pro's. Hij zei dat ze wel gebruikte, maar dat dat bijlange na niet de enigste reden was waarom ze zo groot zijn. Hij vergeleek dit door te zeggen dat hij in het verleden ook een aantal keren gekuurd had, maar bijna niet aankwam in spiermassa.

M.a.w. wilde hij de sterren een beetje verdedigen tegen hun anabolenverbruik.

Dat was Siggi Seegers ;)
 
Back
Naar boven