Fitness Seller

Tijdschriften (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nitro

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 jan 2004
Berichten
232
Waardering
0
Zijn er tijdschriften over bodybuilding die niet alleen doelen op eenvoudige slachtoffers met waanzinnige uitspraken als -krijg een wasbordje tijdens het weekend-?
 
Laatst bewerkt:
Sport & Fitness
Muscle & Fitness
Flex

Veel info ook leuke weetjes over voeding en supp's worden ook behandeld en voor die 5 euri per 2 maand word je er niet slechter van!
 
ReyMysterio zei:
Sport & Fitness
Muscle & Fitness
Flex

Veel info ook leuke weetjes over voeding en supp's worden ook behandeld en voor die 5 euri per 2 maand word je er niet slechter van!

Bedankt, zal is even op internet zien welke mij het interessantst lijkt.

Edit: Sport & Fitness is blijkbaar het enigste nederlandstalige boekje dus ga ik eens zien of ik dat hier ergens kan krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Nitro zei:
Edit: Sport & Fitness is blijkbaar het enigste nederlandstalige boekje dus ga ik eens zien of ik dat hier ergens kan krijgen.
Die andere twee zijn ook verkrijgbaar in het nederlands, mijn voorkeur gaat echter wel uit naar sport & fitness.
 
Hou er wel rekening mee dat tijdschriften dik gesponserd worden door de supplementen industrie. Dus worden in alle onderzoeken dingen verdraaid, ook zal je nooit lezen dat bepaalde supps niet werken, etc. etc.

Als je dan alsnog een tijdschrift wil (ondanks alle reclames en bedrog) dan zou ik voor de (Nederlandstalige) Flex gaan.
 
musclemage.(heb ik zelf)
flex (amerikaans)
 
en zijn er ebooks hierover te downloaden ergens??????????
thanx
w
 
Amerikaanse Flex, T-mag ook wel leuke artikelen gelezen.
 
mja die boekjes zijn je reinste onzin.. alle bodybuilder daarin zijn 'naturel' en hun schema's zullen van u ook 'een beest maken in 8 weken'. Bovendien staan ze inderdaad VOL met reclame
 
acidreign zei:
mja die boekjes zijn je reinste onzin.. alle bodybuilder daarin zijn 'naturel' en hun schema's zullen van u ook 'een beest maken in 8 weken'. Bovendien staan ze inderdaad VOL met reclame

Nederlandse Flex staat amper reclame in en als het erin staat is het goeie reclame van iemand van DBB!
De Amerikaanse Flex is drie keer zo dik als de NL versie maar er staat 5x zoveel reclame in!
Uit de Flex van vorige maand staat een hele leuke schoudertraining in van Jay Cutler ( ik voel hem super )
 
MAAR Mijn vraag is : kun je die ook ONLINE (liefst gratis) lezen!!!! (in pdf ofzo)???? Iemand LINKS???

thanx op forhand.
 
www.flexonline.com staan weleens foto's op en artikelen, maar wat is er mis met 1x in de 2 maand 10euri lappen daar word je ook niet minder van!
 
Echte "eerlijke" tijdschriften zijn moeilijk te vinden, de meesten worden namelijk dik gesponsored door sup merken e.d. Vaak met als eis een mooi verhaal rond een sup te breien, die natuurlijk verre van waar is.


Edit: Ik zie dat brutez dat al heeft vermeld.
 
ReyMysterio zei:
Nederlandse Flex staat amper reclame in en als het erin staat is het goeie reclame van iemand van DBB!
De Amerikaanse Flex is drie keer zo dik als de NL versie maar er staat 5x zoveel reclame in!
Uit de Flex van vorige maand staat een hele leuke schoudertraining in van Jay Cutler ( ik voel hem super )
PM mij dat trainingsschema eens als je wil?
 
Ik heb es een duits boekje bij mij op de gym zien liggen wat over steroiden ging dat was wel intressant maar ben de titel kwijt. :(
 
mss is dit wat je zoekt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sport & Fitness, zéker nr 1. Flex is leuk voor de foto's, de wedstrijdverslagen staan ook in S&F dus daar hoeft het niet voor en bij de "verhalen van de pro's" in Flex krijg ik soms last van plaatsvervangende schaamte.

Desondanks blijf ik wel gewoontegetrouw elke 2 maanden die Flex kopen. Eend is een collector.

ReyMysterio zei:
Nederlandse Flex staat amper reclame in en als het erin staat is het goeie reclame van iemand van DBB!
De Amerikaanse Flex is drie keer zo dik als de NL versie maar er staat 5x zoveel reclame in!
Uit de Flex van vorige maand staat een hele leuke schoudertraining in van Jay Cutler ( ik voel hem super )

Komaan Rey dat meen je toch niet. Ik heb het gelezen en toegegeven, het is niet onaardig maar dat kun je zelf toch ook wel bedenken. Het is niets baanbrekends iig ???
 
MightyDuck zei:
Sport & Fitness, zéker nr 1. Flex is leuk voor de foto's, de wedstrijdverslagen staan ook in S&F dus daar hoeft het niet voor en bij de "verhalen van de pro's" in Flex krijg ik soms last van plaatsvervangende schaamte.

Desondanks blijf ik wel gewoontegetrouw elke 2 maanden die Flex kopen. Eend is een collector.



Komaan Rey dat meen je toch niet. Ik heb het gelezen en toegegeven, het is niet onaardig maar dat kun je zelf toch ook wel bedenken. Het is niets baanbrekends iig ???

Ik meen het wel eend!
Ik heb nog niet zo lang geleden de Amerikaanse Flex gekocht wat een reclame rommel staat er in!
Ik vind de Nederlandse gewoon beter en de info die ik nog niet wist is een mooie aanvulling op mijn kennis!
Ook al staan er per uitgave 2 nuttige artikelen in op het gebied van voeding,training, achtergrondinfo over voeding dan koop ik hem gewoon!
Ik stap verder niet en ik geef geen 10 tallen euri's aan drank uit!
Ik heb liever een blaadje waar ik een keer iets uit kan halen aan nuttige info!
 
Back
Naar boven