AndroidHealthClinic

Tijdsduur Cycle + Bloedwaarden laten testen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beste Leden,

Mag ik jullie ervaring vragen over de tijdsduur dat jullie 1 cycle ongeveer aanhouden?

Ik zit nu op 12 weken maar ik blijf redelijk goed groeien.

Mijn principe is normaal 12 weken kuren (blast) En daarna in 1-2 weken mooi de hoeveelheid afbouwen tot op onderhoud & dan 12 weken cruisen op onderhoud (lage hoeveelheid test).

Daarna laat ik mijn bloedwaarden testen en als die goed zijn begin ik terug opnieuw.

Hoe pakken jullie dit aan?
En wat vinden jullie van mijn ‘strategie’?
 
Trek gewoon week of 4 door. dan Cruise op ~150mg E/C EW
 
Trek gewoon week of 4 door. dan Cruise op ~150mg E/C EW
Dus jij ziet geen probleem om het tot 16 weken door te trekken?

Wat vind je van de frequentie om mijn bloedwaarden elke 12 weken na de cruise te bekijken? Goed en voldoende zo?
 
Dus jij ziet geen probleem om het tot 16 weken door te trekken?

Wat vind je van de frequentie om mijn bloedwaarden elke 12 weken na de cruise te bekijken? Goed en voldoende zo?
Kan ook wel eerder hoor, week of 6-7 na je kuur.
 
Minimaal 12 en Max 16 weken. Al ben ik er wel van overtuigd dat je prima door kan groeien mits je je voeding nog beter afstemt. Calorieën geleidelijk aan blijven verhogen.

Wat bloed werk betreft zou je het best na 6 tot 8 weken kunnen kijken hoe je er voor staat en na je kuur.
 
Minimaal 12 en Max 16 weken. Al ben ik er wel van overtuigd dat je prima door kan groeien mits je je voeding nog beter afstemt. Calorieën geleidelijk aan blijven verhogen.

Wat bloed werk betreft zou je het best na 6 tot 8 weken kunnen kijken hoe je er voor staat en na je kuur.
Ja dat had ik ook voor ogen, enkel had ik 16 weken met primo nog oke gevonden maar voor al de rest twijfel ik nog wat.

Na mijn kuur ga ik spijtig genoeg niet veel meer verder groeien op cruise toestand vrees ik, ik train al 10 jaar (vanaf 16j) en mijn voeding is ook tot op de kcal berekent en afgewogen elke dag 😁

Dus als ik het goed begrijp raad jij aan om meteen al in week 6-8 in de kuur de bloedwaarden te bekijken hoe het gaat om
verder door te trekken of te stoppen eventueel?

En dan na de kuur meteen in de 1ste week? Want daar ben je niet zo specifiek in qua tijd…
 
Tijdens je kuur doe je alleen als je twijfelt, of je je niet goed voelt.
 
Ligt ook helemaal aan hoe je cycle eruit ziet. Een test primo met milde doseringen kun je prima langer door trekken dat een cycle met tren of deca erin.
Deca of Tren E kun je ook wel 14-16 weken gebruiken.

Yfit96 2 weken de dosis afbouwen hoeft niet
 
Ligt ook helemaal aan hoe je cycle eruit ziet. Een test primo met milde doseringen kun je prima langer door trekken dat een cycle met tren of deca erin.
Ik zit nu in mijn 12de week test e + boldenone. (1ste 4 weken kickstart anavar tot 60mg opgebouwd.)

Mijn piek dosering nu is 2ml test & 2ml bol.
(4ml in totaal per week.)
Verdeeld over 2x injecteren per week.

Ik trek het waarschijnlijk nog 2 weken door en dan stop ik ermee.

Hoeveel weken cruise op test raad jij aan om terug te herbeginnen?

& vanaf wanneer laat jij jouw bloedwaarden testen?
 
Deca of Tren E kun je ook wel 14-16 weken gebruiken.

Yfit96 2 weken de dosis afbouwen hoeft niet
Ik zou dit geleidelijk afbouwen voor mijn hormoon schommelingen te beperken want van alles naar niets ineens lijkt mij wat een storing voor het lichaam…

Maar ik kan natuurlijk mis zijn ik heb nog maar een beperkte kennis op het vlak van anabolen..
 
Ik zou dit geleidelijk afbouwen voor mijn hormoon schommelingen te beperken want van alles naar niets ineens lijkt mij wat een storing voor het lichaam…

Maar ik kan natuurlijk mis zijn ik heb nog maar een beperkte kennis op het vlak van anabolen..
Je hebt gewoon de halfwaardetijd van je laatste inject. het is niet zo dat na 2 dagen alle gear uit je bloed is.
 
Je hebt gewoon de halfwaardetijd van je laatste inject. het is niet zo dat na 2 dagen alle gear uit je bloed is.
Ja dat klinkt inderdaad wel logisch!
De waardes sullen geleidelijk aan toch afbouwen ik mijn bloed & ik blijf cruisen op test dus daar heb ik ook geen crash van.
 
Back
Naar boven