XXL Nutrition

Tijdstip spuit zetten?

Bezoekers in dit topic

Zyzz U Mirin

Cool Novice
Lid geworden
18 nov 2012
Berichten
82
Waardering
16
Lengte
1m90
Massa
103kg
Beste,

Het kan aan mij liggen, maar ik kan niet een duidelijk antwoord vinden m.b.t. het tijdstip om de spuit te zetten. i.v.m. onregelmatigheid diensten heb ik niet in de hand wanneer ik kan prikken. Is het erg dat ik, wanneer ik uit de nacht kom, direct de spuit zet en dan ga slapen en s avonds ga trainen? Het gaat om sust en deca.

Groetjes
 
Beste,

Het kan aan mij liggen, maar ik kan niet een duidelijk antwoord vinden m.b.t. het tijdstip om de spuit te zetten. i.v.m. onregelmatigheid diensten heb ik niet in de hand wanneer ik kan prikken. Is het erg dat ik, wanneer ik uit de nacht kom, direct de spuit zet en dan ga slapen en s avonds ga trainen? Het gaat om sust en deca.

Groetjes
Dat maakt niks uit voor aas. Zeker niet met lange esters.

Bij HGH en peptiden is timing wrl belangrijker.
 
Dat maakt niks uit voor aas. Zeker niet met lange esters.

Bij HGH en peptiden is timing wrl belangrijker.

En korte esters ook niet? Want sust heeft ook kort.
 
Nee boeit niks, die 30mg prop wat erin hoort te zitten is allang weg als je weer prikt.
Niet te druk om maken dus, als trt wordt het zelfs eens per 2 weken gebruikt.
 
Ik zet vaak voor het trainen,... Boeit vrij weinig idd, maar op de een of andere manier goed tussen de oren,...
Wel wordt er vaak gezegd op US boards dat met bvb prop een spotinject in de te trainen spier (vóór de training) kan zorgen voor betere distributie vd substantie waardoor minder kans op inject pijn achteraf.
 
Ik zet vaak voor het trainen,... Boeit vrij weinig idd, maar op de een of andere manier goed tussen de oren,...
Wel wordt er vaak gezegd op US boards dat met bvb prop een spotinject in de te trainen spier (vóór de training) kan zorgen voor betere distributie vd substantie waardoor minder kans op inject pijn achteraf.


Ja persoonlijk als ik inject in glutes en quad doe ik altijd een paar squats en rek de spier op, voor mijn gevoel veel minder pip
 
Maakt geen donder uit.
 
Oke, bedankt iedereen. Dat is nu duidelijk :)
Zoals gezegd heb ik dus afgelopen maandag de 1ml sust en 1ml deca tegelijk gezet. Van te voren gedoucht, spuit met de olie eventjes opgewarmd in de hand, plek ontsmet, linker bil gezet(Door iemand anders), geaspireerd, ongeveer 20 sec geïnjecteerd, daarna weer ontsmet, goed gemasseerd en ben toch maar eerst gaan trainen en toen pas gaan slapen. Toen nergens last van, maar nadat ik wakker werd echt last en nu nog. Komt die PIP door de "virgin muscle", omdat het de eerst keer is dat ik gebruik? Of is er toch iets verkeerd gegaan? Heb het hierboven beschreven, zoals het gegaan is en naar mijn weten is dat goed?
De plek zelf en erom heen is goed gevoelig. Merk het met zitten, lopen, bukken etc. Zeer vervelend helaas.
 
Virgin muscle.
Als het niet rood/dik gaat worden is er niks aan de hand.
 
Virgin muscle.
Als het niet rood/dik gaat worden is er niks aan de hand.

Ik hoopte al dat dat het zou zijn. Wel klote haha. Voor zover ik kan zien is het niet rood en ook niet dik(als ik beide billen voel dan merk ik ook geen verschil). Donderdag weer prikken. Is het af te raden om weer op dezelfde plek te prikken? Pijnlijk lijkt mij dan.
 
Om nog even terug te komen op wat ik zostraks zei. Het verschil kwa dikte is ontspannen bijna niet te voelen, maar als ik beide billen aanspan voel je een beste bult op de plek waar ik geinjecteerd heb en oo de anderr kant niet. Virgin muscle of is er toch iets verkeerd gegaan?
 
Gewoon virgin muscle. Stel je niet aan, dat wat je voelt is PIP.
 
30min voor een maaltijd. Tenminste 6u voor je gaat slapen.
 
Gewoon virgin muscle. Stel je niet aan, dat wat je voelt is PIP.

.... Vrij logisch als iemand de eerste keer zulke vragen stelt, het is geen B12 wat er geïnjecteerd wordt. Jij wou de eerste keer ook precies willen weten hoe en wat lijkt mij. Maar toch bedankt voor je antwoord. Morgen maar in de andere bil, want in dezelfde lijkt me niet slim haha
 
.... Vrij logisch als iemand de eerste keer zulke vragen stelt, het is geen B12 wat er geïnjecteerd wordt. Jij wou de eerste keer ook precies willen weten hoe en wat lijkt mij. Maar toch bedankt voor je antwoord. Morgen maar in de andere bil, want in dezelfde lijkt me niet slim haha
Gezien wat anderen hadden geantwoord, vond ik het vreemd dat je het nog eens vroeg. Mn reactie was niet zo lief, maar wel opbouwend bedoeld ;).
 
Gezien wat anderen hadden geantwoord, vond ik het vreemd dat je het nog eens vroeg. Mn reactie was niet zo lief, maar wel opbouwend bedoeld ;).

Hmm, daar moet ik je wel gelijk geven. Soms moet ik dingen wat vaker horen dan 1 keer hèhè. Bedankt voor je reactie. Wordt gewaardeerd.
 
Back
Naar boven