Fitness Seller

tijdstip trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maniac

Puny human
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
7.335
Waardering
54
Wanneer trainen jullie het liefst?
In de ochtend, middag of avond?
Ik vind zelf 's avonds trainen het lekkerste en heb een hekel aan 's morgens trainen.
Ik heb ook het idee dat ik 's avond het sterkst ben, maar dat zit misschien alleen maar in het koppie..
 
Ik train 's ochtends, niet omdat ik dat het liefst doe, maar omdat ik dan iets actiefs heb gedaan en de rest van de dag me lekker voel. Bovendien heb je dan het minst de neiging de training over te slaan.
's Middags of 's avonds ben ik meestal sterker, maar dan kan ik van de resulterende endorfines en zo niet goed meer slapen.
Alleen maandag train ik 's middags omdat aansluitend 18 uur een spinning les wordt gegeven.

Espi
 
's Avonds, als alle drukte weg is, en ik de sportschool voor mezelf heb.
 
moet wel savonds kan niet anders ,
zou het liefst smiddags trainen
 
Meestal train ik s'avond van 18:00 uur tot 20:00 uur.

Maar in sommige gevallen ook s'middag of s'morgens.
S' morgens is wel erg saai met een hoog " huisvrouwen" niveau.

Geeft mijn maar s'avonds, dan is er altijd wel een hulpje in de buurt. En valt er altijd wat te geinen.
 
Originally posted by big7
Meestal train ik s'avond van 18:00 uur tot 20:00 uur.



train je dan niet veel te lang ???

ik train zelf rond 5 uur en dan maximaal een uur.


groeten bigboy25.
 
ik meestal 's middags rond uurtje of 1...
train ook 2 uur per keer, maar doe dan ook een fullbody... :P
 
Doordeweeks om half 5, direct na het werk, en in het weekend noodgedwongen ergens tussen 11 en 1, want later is de sportschool niet meer open. Later op de dag voel ik me ook sterker (en ben ik het ook, want als ik thuis ff in de weegschaal knijp, haal ik 's avonds zo 10 kg meer dan 's ochtends).
 
Originally posted by Esperantisto
maar dan kan ik van de resulterende endorfines en zo niet goed meer slapen.

Espi

Dat vind ik het enige nadeel van laat in de avond trainen, dat je niet in slaap komt. Maar ik ga eens een keertje Melatomatine(?)
proberen, kijken of dat werkt.
En dat ik (bijna) altijd 's nachts wakker wordt omdat ik naar de WC moet(2 of 3x), daar kan ik echt gek van worden.
 
Gewoon zonder licht aan te doen naar de wc slaapwandelen, gaan zitten in het donker (tja, je kunt als man ook proberen in het donker in de pot te mikken, maar ik garandeer je dat dat fout gaat) en dan in het donker weer terug slaapwandelen. Dan behoud je nl. .. juist ja, je melatonine, wat door licht weggaat! Dan merk je het amper dat je naar de plee moet. Oh ja, en jezelf aanleren om bij het eerste het beste berichtje van je blaassluitspier op te staan en niet nog een half uur gaan liggen wachten en hopen dat het weggaat. Word je alleen sjaggie van en dan slaap je helemaal niet meer.
 
Een natuurlijk slaapmiddel is passievrucht. Ik was in Brazilië gek op het uitlepelen van zo'n grote gele vrucht met suiker (ze zijn heel erg zuur) bij het ontbijt en bijna iedereen lachte dan als ik dat vertelde en zei dat passievrucht juist zo geschikt was als slaapmutsje.
Ik heb nog 1 fles passievruchtenconcentraat over en moet straks zonder :sob: .. bovendien mag ik maar hele kleine beetjes nu gebruiken.. gelukkig is het concentraat ongezoet! (en gelukkig heb ik een NLse importeur van het spul ontdekt :thumbup: )
 
Doordeweeks van 19.30 tot 20.30 en in het weekend van 11.00 tot 12.00.

Maakt mij niet zoveel uit, kan niet zeggen dat ik me "sterker" voel als ik op een ander tijdstip train.
 
Originally posted by maniac


Dat vind ik het enige nadeel van laat in de avond trainen, dat je niet in slaap komt. Maar ik ga eens een keertje Melatomatine(?)
proberen, kijken of dat werkt.
En dat ik (bijna) altijd 's nachts wakker wordt omdat ik naar de WC moet(2 of 3x), daar kan ik echt gek van worden.
Vreemd, ik slaap juist beter na een zware training...
 
Originally posted by wateengedoe2
(tja, je kunt als man ook proberen in het donker in de pot te mikken, maar ik garandeer je dat dat fout gaat)

Ubung macht den Meister...
lukt mij wel hoor... je zit goed als je je pis hoort plonzen, zoniet dan bijstellen... :D
 
's Middags rond 4 uur. Ik moet wel, want daarvoor zit ik op school en ik heb een daluren abbo, dus mag na 6 niet trainen
 
Ik train altijd rond een uurtje of 19.00 heb ik de meeste energie voor m'n workout.
 
van 2045 tot 2200. Lekker hoor, geen enkel apperaat bezet, je kunt lekker je gang gaan heerlijk. 'S ochtends trainen lukt niet echt goed, m'n gewrichten zijn dan stijf (tjah en ik ben 20, idioot toch!;) ) en heb geen kracht.
 
Doordeweeks na werk, dus van 17:00 tot 18:00.
In het weekend meestal rond een uur of 2
 
's avonds, heb ik het meeste energie..maar vraag me niet hoe dat komt ;-)
 
Meestal train ik savonds maar als ik vakantie/vrij heb dan train ik sochtends
 
Back
Naar boven