Fitness Seller

Tijgermug te pakken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Lekker joh, smerige rot beesten. Zat er gewoon een tijgermug bij de kleine op zijn kamer. Ben er namelijk een beetje huiverig voor, daar er laatst bekend is geworden dat deze priksletten knokkelkoorts over kunnen brengen.
Deze is ****ing huge. Heb hem gebarbequed op mijn favoriete insektenkiller....de elektrische vliegenmepper!!!

Kijk dus goed uit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nice, another kind of ****in ****-musquito´s...:mad:
 
K*tbeesten idd.

Maar ik heb er altijd groot plezier ze te vernietigen met zo een electrische mepper. Net als van die k*twespen daar heb ik ook zo een hekel aan.

Hopelijk overleeft dit soort muggen niet te lang in Nederland.
 
urban camo ziet er cool uit
 
Vage shit man. Hoop ze hier niet tegen te komen :P
 
Hij ziet er wel ruig uit.. Dat jij kijkt naar wat je hebt geslacht, bij mij gaat het altijd direct de prullenbak in :P
 
Hij ziet er wel ruig uit.. Dat jij kijkt naar wat je hebt geslacht, bij mij gaat het altijd direct de prullenbak in :P

Nou ik zou ook na checkuh wat het was , kijk maar eens een weekje discovery naar bodysnatchers .
Zeker op de kinderkamer ;)
Ik hou mijn hart soms vast .
:angstig:
 
Wij hebben in ons hele huis overal horren (NL-woord?) voor de ramen en deuren, zit bijna nooit ongedierte binnen bij ons.. Is echt een aanrader al kost het wel een paar centen
 
Via Chinese zeecontainers komt het insect naar Nederland

Fijn!!!

Die elektrische muggenklappers zijn geweeeeldig, in Griekenland namen we dat ding overal mee naartoe... overal waar je kwam waren wespen.
 
al die kleine klote beestjes, geef mij maar een krokodil, die je zie je tenminste aankomen, al de muggen, teken en bacteries niet.
 
Mwah, gewoon geen verblijfsvergunning geven, issie zo weer weg!

Eén van de reacties die eronder stond :roflol::roflol:

Idd rotbeesten, zo klein beest en dan zulke gevolgen.:eek:
Paardevliegen ook, ik ben allergisch voor die steek ervan.:angstig:
 
aah yzord, het is te zien dat je goed voor je kleine zorgt :thumbs:
 
Yzord is een bezorgde huisvader :thumbs:
 
Deep deep down is het een mietje :D Dude, wees niet zo overbezorgd joh :p ook al met vogelgriep virus, Chill.
 
Back
Naar boven