XXL Nutrition

Time released shake

Bezoekers in dit topic

Dutchgirl

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
280
Waardering
1
Hoi allemaal,

Kan je een time released shake ook gebruiken in een cutting periode (vet verbrandingsdieet)? Wanneer kan ik deze dan het beste nemen?

Groetjes Dutchgirl
 
Zolang je binnen Kcal 'budget' blijft is het geen probleem.

Ik zou de shake een uurtje voor het slapen gaan nemen om je lichaam tijdens de nacht van eiwitten te voorzien om spierafbraak te minimaliseren.
 
Hoi Man of magic,


Als ik die shake ook nog een keer overdag wil nemen, moet ik die dan voor of na mijn training nemen? Ik train meestal 's ochtends of 's middags. Ik wil eigenlijk een shake gebruiken om een maaltijd te vervangen.

groetjes van Dutchgirl met haar newbie vragen???
 
Neem de T/R shake na de training, lekker met +/- 300ml magere melk en een banaan in de blender even mixen en je hebt een gezonde shake.

Je kan 's avonds als snack voor 't slapengaan ook een bakje magere kwark nemen(lekker met wat ananas op eigen sap erdoor). Dit zijn ook trage eiwitten en is goedkoper dan weer een shake nemen. (door er een lepel lijnzaadolie bij te nemen kan je hethet T/R effect verbeteren)

Zonder vragen geen forum dus vraag maar raak DutchGirl :thumb:
 
Beter is naturlijk whey na je training, maar als je dat niets heb kan je inderdaad die TR shake nemen. Verder is voor het slapen gan wel oke. (kwark ook)en overdag kan je uiteraard ook willekeurig nemen. Maar let op je cals...
 
Trap niet in het TR verhaal.

TR eiwitten zijn gewoon combi's van wei (vlokt niet en passert dus snel de maag)en goedkoop caseinaat(vlokt in de maag enpassert dus traag), wat duur verkocht word.

TR is gewoon een verkooppraatje !!!!!
 
Ok misschien beter om van een langzaam verterende proteine mix te spreken :)
 
Had er pas een klant voor. Maar mensen wat is dat spul duur.

700 gram 125 euro. ongeveer..
 
Ik moest het bestellen van mijn broertje, heb het nu gekocht voor 55 euro ongeveer 3 kilo. Zelf heb ik het ook besteld:D
 
Wat kost een pot wei, en wat is de prijs van een pot caseine, en wat ben je dan kwijt als je zelf gaat mengen :D
 
Dutch girl van wel merk komt dat dan ?

55 euro 3 kilo ?

Die nightcharger is die geel met zwarte of die paars met zwarte zitten op 85 en 125 euro ongeveer.
 
Zwier,

Van J-tech :)
 
Dan is dat mischien ook wel iets voor ons om in ons assortiment op te nemen.

Maar goed ken nooit tegen prijzen van importeurs op.
 
Originally posted by 3XL
Wat kost een pot wei, en wat is de prijs van een pot caseine, en wat ben je dan kwijt als je zelf gaat mengen :D

Klopt, en dat is in feite ook wat in een TR zit. Het verschil is inderdaad dat er tot nu toe heel veel misbruikt van gemaakt wordt. Maar dat is niet overal. Dus schilder het wat dat betreft niet af als onzin!
Kijk, de prijs waar Zwier het over had...dat is onzin voor zo'n shake!
 
Originally posted by Robin


Klopt, en dat is in feite ook wat in een TR zit. Het verschil is inderdaad dat er tot nu toe heel veel misbruikt van gemaakt wordt. Maar dat is niet overal. Dus schilder het wat dat betreft niet af als onzin!
Kijk, de prijs waar Zwier het over had...dat is onzin voor zo'n shake!

Ik vind het onzin om als de verkoop van caseinaat stagneerd er een label "Time Released" aan te hangen.
Gaan we dalijk vanalles wat de opname vetraagd toevoegen onder het mom TR !!!!



Eigenlijk vind ik het dus geen onzin, maar pure belazerij.


Maar het is mijn geld niet :D

Geloof niets
Probeer alles
 
Originally posted by 3XL


Eigenlijk vind ik het dus geen onzin, maar pure belazerij.


Leg uit... de prijs is niet anders, en het wordt inderdaad over langere tijd opgenomen. Dus!?
 
Zoals ik al vermelde. Verkooppraatjes om stagnerende verkoop te boosten.

TR houd voor mij niet in dat je voeding gelijkmatig passeerd, want daar heeft het caseine/wei verhaalmee te maken. Niet met de opname in je bloedbaan, maar het passeren van de maag.

Wat dat aangaat kan je gewoon een bus eiwit kopen,er een schep zemelen oid bijdoen en voilla TR (volgens het wei/caseinaat principe)


TR houd in dat door speciale coating ed bepaalde delen van een supplement in bepaalde delen van je maag/darmstels afgegeven worden zodat de opname meer verdeeld word over de gedeeltes die daar het meest voor geschikt zijn



Nogmaals kwalitatief gezien zijn de "echte" mengeiwitten die bestaan uit albumine+lactalbumine+caseine+soja het best omdat verschillende eiwitten verschillende eigenschappen hebben. Maar gooi het niet op TR !!!!
 
Hmmm, de tripro wordt dan ook vermeld om zijn timereleased effect.... dus het effect.

Enne...soja zeg je???????????
 
Ook soja bevat nuttige eigenschappen, als je het maar niet als hoofdeiwit gebruikt
 
Far from being the perfect food, modern soy products contain antinutrients and toxins and the interfer with the absorption of vitamins and minerals.

The industry has known for years that soy contains many toxins. At first they told the public that the toxins were removed by processing. When it became apparent that processing could not get rid of them, they claimed that these substances were beneficial. Your government granted a health claim to a substance that is poisonous and the industry lied to the public to sell more soy.
 
Back
Naar boven