AndroidHealthClinic

Time released shake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Dutchgirl
Hoi allemaal,

Kan je een time released shake ook gebruiken in een cutting periode (vet verbrandingsdieet)? Wanneer kan ik deze dan het beste nemen?

Groetjes Dutchgirl

Uiteraard. traag verterende proteinen zoals in vlees en caseine beperken de oxidatie van aminozuren, waardoor je minder spiermassa verliest bij het dieten. Je kunt het dus gelijk wanneer gebruiken, maar zeker voor het slapengaan.
 
Originally posted by Robin
Far from being the perfect food, modern soy products contain antinutrients and toxins and the interfer with the absorption of vitamins and minerals.

The industry has known for years that soy contains many toxins. At first they told the public that the toxins were removed by processing. When it became apparent that processing could not get rid of them, they claimed that these substances were beneficial. Your government granted a health claim to a substance that is poisonous and the industry lied to the public to sell more soy.
bla bla bla...
en al die aziaten dan die hun leven lang tig kilo soja producten meer eten dan wij? Blijkbaar is het toch niet zo giftig.
Aan de andere kant zijn er onderzoeken die aantonen dat soja preventief werkt tegen bepaalde soorten kanker en heeft het andere goede eigenschappen.
Lijkt me meer op zwartmakerij dat verhaal wat je gevonden hebt.
 
Ik kan je duizenden studies tonen over elke vorm van eiwitten die kwalijke effecten aantonen. De boodschap om mee te nemen hier is dat teveel van alles altijd slecht is, en dat een goede afwisseling duidelijk de beste manier is.
 
Originally posted by ErEf

bla bla bla...
en al die aziaten dan die hun leven lang tig kilo soja producten meer eten dan wij? Blijkbaar is het toch niet zo giftig.
Aan de andere kant zijn er onderzoeken die aantonen dat soja preventief werkt tegen bepaalde soorten kanker en heeft het andere goede eigenschappen.
Lijkt me meer op zwartmakerij dat verhaal wat je gevonden hebt.

Hmmz, ik denk dat je dat nog zal verbazen bro...Ik zal je de link wel eens toesturen als ik die nog kan vinden. T heeft het stuk ook gelezen...en vond dit zeker niet een of ander onderzoekje. 13 pagina's, 72 referenties...
Ik snap hier jou reactie, maar in het stuk wordt dat ook verklaard...de effecten op die soja-etende aziaten staan er ook allemaal in...
 
Kunnen we toch niet een link sectie erbij maken waar links zoals die waar Robin het nu over heeft in kwijt kunnen. Scheelt een hoop zoek werk, en het is goed om alle links in 1 sectie te hebben. (zolderkamer vh board :) )
 
Wat denk je hiervan: een sticky thread met alle belangrijke links in per forum.
Als je dan in bv. voeding/dieet zit kan je direct opzoeken in die thread.
 
Originally posted by admin
Wat denk je hiervan: een sticky thread met alle belangrijke links in per forum.
Als je dan in bv. voeding/dieet zit kan je direct opzoeken in die thread.


Klinkt me als muziek in de oren :thumbup:
 
albumine+lactalbumine+caseine+soja
Soja bevorderd toch oestergeen?
Wat is het verschil tussen lactalbumine en caseine?
Er zijn ook eiwitten met combinatie van Lactalbumine, Lactogobuline, eieiwit en calcium caceinaat. Maar % van ieder wordt nooit, maar ook nooit vermeldt. Dus als er ook maar een thee lepel eieiwit in een kilo pot zit mogen ze dat op de etikette nemen. Erg verdacht.
Lactogobuline en lactalbumine zijn toch 2 van de vele bestand delen van wei? Heb je dan neit incompleet wei?
Ook wordt lacalbumine vaak verkocht onder de naam wei. Is dit wel wei?
Dat zijn een hoop vragen in een!!!
 
Hmmz, er is de intentie om zoiezo wat meer aan het board te hangen aan informatie. Ik denk dat het beter daarbij kan komen. Moeten we alleen nog ff kijken over hoe of wat.

Enne, soja SUCKS!!!!!!
 
Originally posted by man_of_magic
Neem de T/R shake na de training, lekker met +/- 300ml magere melk en een banaan in de blender even mixen en je hebt een gezonde shake.

Je kan 's avonds als snack voor 't slapengaan ook een bakje magere kwark nemen(lekker met wat ananas op eigen sap erdoor). Dit zijn ook trage eiwitten en is goedkoper dan weer een shake nemen. (door er een lepel lijnzaadolie bij te nemen kan je hethet T/R effect verbeteren)

Zonder vragen geen forum dus vraag maar raak DutchGirl :thumb:
wat is het effect van die ananas?hoor het wel vaker.. of just voor de smaak ?
 
Was inderdaad ergens goed voor, maar ik vind het gewoon lekker !!! (en makkelijk :D)

hieronder een hele thread over ananas:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Oa voor de smaak. Verder zit er bromelaine in...dat was het andere voordeel.
 
Originally posted by Robin
Oa voor de smaak. Verder zit er bromelaine in...dat was het andere voordeel.

OOOH natuurlijk, bromelaine.. Wat is dat nou weer :S
 
oh, ben er al achter, neemt de eiwitten beter op las ik net...
 
Originally posted by DarkLegion


OOOH natuurlijk, bromelaine.. Wat is dat nou weer :S

Werkt onsteking remmend... is positief voor mensen die veel langdurige spierpijn en of blessures hebben. Of te wel, kan nooit kwaad! :thumb:
 
Ananas schijnt vertering van eiwitten te bevorderen.
 
Back
Naar boven