Fitness Seller

Time to bulk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dagje bulk van Bullshark

Opstaan: Iso-whey shake
Ontbijt:
90 g havermout
600ml magere yoghurt
2e maaltijd:
5x ei (gekookt)
5x plakken volkoren brood
3 plakken kalkoenfilet
4 plakken Rookvlees
3e maaltijd:
4 plakken brood
met 100% pindakaas
4e maaltijd:
1x granny smith
150 g zilvervliesrijst
125 g kipfilet
200 g groentemix
5e maaltijd:
1x kiwi
150 g zilvervliesrijst
125 g kipfilet
200 g groentemix

~22u
300 g magere kwark
30 g amandelen

voor het slapengaan: Caseïne shake
 
Waarom zou ik te vroeg begonnen zijn dan?
Je bent 1.85 en 85kg en tijdens je eerste kuur heb je 10kg gegaind. Ik weet niet hoeveel kg je behouden hebt van die kuur?
Mag toch hopen dat je op die lengte niet begonnen bent op 75kg
 
Dagje bulk van Bullshark

Opstaan: Iso-whey shake
Ontbijt:
90 g havermout
600ml magere yoghurt
2e maaltijd:
5x ei (gekookt)
5x plakken volkoren brood
3 plakken kalkoenfilet
4 plakken Rookvlees
3e maaltijd:
4 plakken brood
met 100% pindakaas
4e maaltijd:
1x granny smith
150 g zilvervliesrijst
125 g kipfilet
200 g groentemix
5e maaltijd:
1x kiwi
150 g zilvervliesrijst
125 g kipfilet
200 g groentemix

~22u
300 g magere kwark
30 g amandelen

voor het slapengaan: Caseïne shake
 
Ik heb liever een wat gevarieerder maaltijden over de dag. Macro voor bulk zijn 40% K 40% E 20%V.
Zal nog es rondneuzen wat ik nog kan veranderen. Ik zit nu rond 35% 35% 30%
 
Ik heb liever een wat gevarieerder maaltijden over de dag. Macro voor bulk zijn 40% K 40% E 20%V.
Zal nog es rondneuzen wat ik nog kan veranderen. Ik zit nu rond 35% 35% 30%
Dat kun je zelf invullen, ook adhv jouw behoeften. Denk je dat ik elke dag hetzelfde eet ?
 
Wissel sowieso de rijst af met volkoren pasta en kipfilet met rundvlees, en verschillende samenstelling van roerbakgroenten.
 
Imo als je echt serieus bent ontkom je er bijna niet aan om elke dag hetzelfde te eten. Of ik nu in een cut of bulk zit, ik wil week in week uit een goed overzicht hebben van mijn progressie. Weekgemiddeldes van je lichaamsgewicht zijn hierbij erg belangrijk. Als ik de ene avond vis eet en de andere avond kip, of zelfs een andere saus of kruidenmix gebruik, kan ik zo maar een schommeling in gewicht hebben van 1-1,5 kilo, lol. Stel dit gebeurt dagelijks… dan weet je dus helemaal niet waar je nou eigenlijk staat. Kom je aan of val je af? Geen idee…

Nou ben ik ook wel erg gevoelig voor waterretentie en shit, maar dan nog… Geldt voor heel veel mensen.
 
Wissel sowieso de rijst af met volkoren pasta en kipfilet met rundvlees, en verschillende samenstelling van roerbakgroenten.
Ik eet alleen in het weekend iets anders, mijn post workout maaltijd is altijd rijst kip groente maar de soort rijst en groente wisselt wel.:cool:
 
Imo als je echt serieus bent ontkom je er bijna niet aan om elke dag hetzelfde te eten. Of ik nu in een cut of bulk zit, ik wil week in week uit een goed overzicht hebben van mijn progressie. Weekgemiddeldes van je lichaamsgewicht zijn hierbij erg belangrijk. Als ik de ene avond vis eet en de andere avond kip, of zelfs een andere saus of kruidenmix gebruik, kan ik zo maar een schommeling in gewicht hebben van 1-1,5 kilo, lol. Stel dit gebeurt dagelijks… dan weet je dus helemaal niet waar je nou eigenlijk staat. Kom je aan of val je af? Geen idee…

Nou ben ik ook wel erg gevoelig voor waterretentie en shit, maar dan nog… Geldt voor heel veel mensen.
Het echte serieuze heb ik al achter de rug, Ben inmiddels al in de 50. Zolang hoeveelheid KEV gelijk is, heb ik er zelf weinig last van. Ook vis btw, waar ik wel oppas met zout in de kruiden.
 
Dus wat xxl schrijft is pure onzin
Pure onzin weer niet, meer een richtlijn maar je kan beter 2g eiwit per 1kg bw, vetten in je eigen gewicht en rest aanvullen met carbs. Maar iets meer of minder maakt ook weer niet veel uit :)
 
Denk je dat ik elke dag hetzelfde eet ?
40BF19DA-40E9-4BA6-895B-FE9419C85827.jpeg


Elke dag hetzelfde eten heeft als voordeel dat je niet continue alles kloppend moet maken en opnieuw moet berekenen.















+ ik ben lui
 
Back
Naar boven