Fitness Seller

Time to bulk

Bezoekers in dit topic

Pure onzin weer niet, meer een richtlijn maar je kan beter 2g eiwit per 1kg bw, vetten in je eigen gewicht en rest aanvullen met carbs. Maar iets meer of minder maakt ook weer niet veel uit :)

Ik zou 2gr eiwit per droge kilo lichaamsgewicht nemen. Dus als je 100kg weegt met 20%bf 160gr eiwit per dag.

Hoeveelheid proteinzz wat sommige mensen denken weg te moeten werken is echt belachelijk. En zonde ook.
 
Ik zou 2gr eiwit per droge kilo lichaamsgewicht nemen. Dus als je 100kg weegt met 20%bf 160gr eiwit per dag.

Hoeveelheid proteinzz wat sommige mensen denken weg te moeten werken is echt belachelijk. En zonde ook.
Dat is ook een goede manier, ik eet zelf 230-240gr per dag maar heb al genoeg aan 190. Vind vlees enzo gewoon lekker:eatmeat:
 
Zie me al elke dag spruitjes eten :barf:
 
Imo als je echt serieus bent ontkom je er bijna niet aan om elke dag hetzelfde te eten. Of ik nu in een cut of bulk zit, ik wil week in week uit een goed overzicht hebben van mijn progressie. Weekgemiddeldes van je lichaamsgewicht zijn hierbij erg belangrijk. Als ik de ene avond vis eet en de andere avond kip, of zelfs een andere saus of kruidenmix gebruik, kan ik zo maar een schommeling in gewicht hebben van 1-1,5 kilo, lol. Stel dit gebeurt dagelijks… dan weet je dus helemaal niet waar je nou eigenlijk staat. Kom je aan of val je af? Geen idee…

Nou ben ik ook wel erg gevoelig voor waterretentie en shit, maar dan nog… Geldt voor heel veel mensen.
Zeker waar, maar ik denk niet dat de meesten zo strict kunnen/willen zijn. Ligt dus vooral aan wat je doel is en hoe snel je het wil behalen.
 
Zeker waar, maar ik denk niet dat de meesten zo strict kunnen/willen zijn. Ligt dus vooral aan wat je doel is en hoe snel je het wil behalen.
Je bedoelt of mensen het budget ervoor hebben:roflol: Alles in bulk kopen:cool:
 
Jeetje wat een hoop voor een 2e kuur, zou die tren sowieso links laten liggen.
 
Back
Naar boven