Fitness Seller

Contest Log Time to transform (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijne vakantie!
 
Oh ja trouwens besloten om ‘s ochtends weer wat te kloten met bodyweight oefeningen. Beetje squatten, opdrukken enzo kan geen kwaad
 
Oh ja trouwens besloten om ‘s ochtends weer wat te kloten met bodyweight oefeningen. Beetje squatten, opdrukken enzo kan geen kwaad
Zeker niet! Geeft mij op vakantie vaak wel een goed gevoel wanneer ik verder niet kan trainen..
 
Ik overweeg inmiddels om de contest te laten voor wat het is. Was goed op weg maar dat heb ik zo goed als ongedaan gemaakt ben ik bang op vakantie. Als ik terugkom van vakantie heb ik zo’n drie weken tot 1 september dus dat is niet heel handig :(

Zal er over nadenken. Heb wel besloten om stronglifts te gaan trainen wanneer ik weer thuis ben, na maanden corona en nu vakantie ben ik waarschijnlijk toch weer beginnersniveau
 
Jammer man! Je had een mooie progressie neer kunnen zetten denk ik.
 
Jammer man! Je had een mooie progressie neer kunnen zetten denk ik.

Ik ben van plan een mooie progressie neer te zetten. Alleen zal dat langer duren dan de contest ben ik bang ;)
 
Ik overweeg inmiddels om de contest te laten voor wat het is. Was goed op weg maar dat heb ik zo goed als ongedaan gemaakt ben ik bang op vakantie. Als ik terugkom van vakantie heb ik zo’n drie weken tot 1 september dus dat is niet heel handig :(

Zal er over nadenken. Heb wel besloten om stronglifts te gaan trainen wanneer ik weer thuis ben, na maanden corona en nu vakantie ben ik waarschijnlijk toch weer beginnersniveau
Gewoon kijken waar het schip strand man. Doe ik ook ;)

Ben je echt niet tevreden, dan stap je eruit:marvin:
 
Gewoon kijken waar het schip strand man. Doe ik ook ;)

Ben je echt niet tevreden, dan stap je eruit:marvin:

Ja ik ga sowieso een tijdje cutten tot ik enigszins tevreden ben. Dik zijn heeft lang genoeg geduurd :(

Zal wanneer ik thuis ben kijken hoe groot de schade is en dan een besluit nemen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven