MuscleMeat

Timelapse van een brandend Tottenham (rellen Londen) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor de duidelijkheid:

Ze zijn begonnen met plunderen nadat de politie de 29 jarige drugs dealer en gang lid Mark Duggan neerschot. Mark Duggan had op agenten geschoten!

Mark Duggan was lid van de Tottenham Mandem. De gangleden gaven aan dat ze de politie zullen laten zie wie de echte baas is in "hun" stad. Deze gang heeft meer dan 1.000 leden en deze werden geroepen om winkels te gaan plunderen. Dankzij mobiele telefoons en internet werd de boodschap verspreid en toen andere (criminele) jongeren beelden zagen van hoe makkelijke plunderen ging, werd het erger.


http://www.youtube.com/watch?v=Z09--zuktH8

Het lijkt allemaal chaos, maar het is georganiseerder dan het lijkt!
 
Laatst bewerkt:
Vreemd dat niemand de opmerking maakt dat het praktisch allemaal negers zijn, mochten het moslims hadden we het hier al lang geweten, beetje selectief racisme IMO.
 
Vreemd dat niemand de opmerking maakt dat het praktisch allemaal negers zijn, mochten het moslims hadden we het hier al lang geweten, beetje selectief racisme IMO.

Zo zag het er wel uit op het nieuws, alleen maar apen die dingen stelen. Verbaast me dat ze nog geen bananen jatten.
Laat het leger aantreden met rubberen kogels en geef een waarschuwing (iedereen de straat af), als ze dan niet luisteren, mag het leger er op los schieten (ook op burgers, casualty of war).
 
Gewoon met scherp schieten.

Daar ben ik ook voor, maar dan wel in de knie of zo...en het mocht toevallig gebeuren dat ze dodelijk geraakt worden, pech gehad.

Dat soort volk is toch dood beter af, beter voor de ondernemers/bewoners ect iig !

Als dat mijn winkel/huis was, oog om oog tand om tand.
Voor hetzelfde geld ligt je kind of wie dan ook er in te slapen. Of je woont boven een zaak.

Geen genade voor dat tuig.
 
Laatst bewerkt:
Fimpje van een gast die die zijn bek was geslagen oid en even "geholpen" wordt door omstanders.

http://www.youtube.com/watch?v=fsRwwQJdKjE

Paar dozen traangas op straat waarna men eene rubberen kogel neme en men deze afvuurt in de knieschijf. Klaar.
 
Vreemd dat niemand de opmerking maakt dat het praktisch allemaal negers zijn, mochten het moslims hadden we het hier al lang geweten, beetje selectief racisme IMO.

Volgens mij was het aardig multiculti, zowel slachtoffers als daders. Maar je hebt gelijk als het in de naam van Allah hakbar was die filmpjes dan ging het nu over de tsnunamisering....

Bovenstaand filmpje vind ik echt zo triest voor dat jong. Wat voor een klootzak moet je zijn om hem te beroven ???
 
Laatst bewerkt:
@johan22
Je ziet dat iemand hem eerst wil helpen, vervolgens komt iemand anders "stoer" aanlopen en gaat hem beroven, dan denkt de eerste persoon "**** ik, ik ga het ook doen". ZIEK!
 
@johan22
Je ziet dat iemand hem eerst wil helpen, vervolgens komt iemand anders "stoer" aanlopen en gaat hem beroven, dan denkt de eerste persoon "**** ik, ik ga het ook doen". ZIEK!

denk eerder gewoon op opgezet spel.
 
zat anders wel mooi in plastic zal die zelf ook wel gestolen hebben
 
Vreemd dat niemand de opmerking maakt dat het praktisch allemaal negers zijn, mochten het moslims hadden we het hier al lang geweten, beetje selectief racisme IMO.
Van alles door elkaar.

Kijk dit eens:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Hier de Milwall firm, gaan vanavond een grote wijk (Eltham) bewaken tegen plunderaars

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


die looters zijn banger voor deze lads dan voor de politie (srs)
 
Tuurlijk zou je banger mijn voor iemand die zn eigen huis verdedigd, de politie kan lekker achter zn schild zitten en wegrennen...
 
Hier de Milwall firm, gaan vanavond een grote wijk (Eltham) bewaken tegen plunderaars

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


die looters zijn banger voor deze lads dan voor de politie (srs)

Haha serieus?
Lekker! Maar zal wrs niets vn in huis komen.
 
Zal hun naam goed doen. Als het werkt zijn ze de helden van 2011.
 
hier de milwall firm, gaan vanavond een grote wijk (eltham) bewaken tegen plunderaars

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


die looters zijn banger voor deze lads dan voor de politie (srs)

fooooooooooight!
 
Haha ja. Hier staan ze de stad te verdedigen en 500 M verderop waar hun huis staat wordt alles kapot gemaakt door die gasten.
 
even copy past van tweakers.net:

Nou eigenlijk wel, ik heb vandaag met een collega gesproken die heeft op University London gestudeerd, en heeft in een appartementje in 1 van de bekende wijken gewoond. Het probleem daar schijnt te zijn dat er heel veel haat heerst vanuit politie tegenover een man / vrouw / kind met een donkere/zwarte huidskleur.
Een man / vrouw / kind met een donkere/zwarte huidskleur word 8x vaker aangehouden zonder overtreding of wat dan ook dan een blanke burger.
Een hoge pief bij de politie in London maakt gebruik van 1 of andere ''in de soep gedoopte'' wet dat ze 28 dagen lang iedereen staande mogen houden ook al hebben ze niks fout of misdaan. Zodra die 28 dagen om zijn regelt hij op een vreemde manier dat het weer hervat word, oftewel het is NON STOP. Nou uh goed dat komt er zo ongeveer op neer dat ELK mens met een kloppend hart met een donkere/zwarte huidskleur wel 80% meer kans heeft dat hij gefouilleerd (kan je nagaan hoe een politie agent wat racist is dat bij een vrouw met een donkere huidskleur aanpakt) word of staande word gehouden wanneer ze even naar de supermarkt gaan voor een pakje suiker dan een blank persoon.
Ze proberen het op te lossen door te demonstreren( al jaren lang) zonder effect, nu is er een man met een donkere huidskleur zonder duidelijke reden door een politie agent om het leven gebracht(voor de zoveelste keer), moet ik wel toelichten dat de doodgeschoten man geen lieverdje schijnt geweest te zijn. Dat was de druppel voor veel mensen wat daar wonen. Puur racisme vanuit de politie naar de burger.
Het leuke is, me collega heeft er rechten bestudeerd en snapt de ophef maar al te GOED van de burgers kant. De regering / politie is 100x fout bezig. Daarbij keurt ze natuurlijk net als wij niet goed dat ze andermans eigendommen slopen etc wat er niks mee te maken hebben Maar goed, nogmaals ze hebben het jaren lang op een vreedzame manier gedaan door te demonstreren etc zonder enig resultaat


Misschien daarom dat het juist allemaal negers zijn keet schoppen. Nu niet direct een betrouwbare bron, maar er kan een kern van waarheid in zitten
 
alle negers terug naar Niger!
 
voor de belgens tussen ons: de rooien zullen weer hun oogjes sluiten voor deze gebeurtenis en doen alsof dit hier niet kan gebeuren.

Meer dan 90% van de rebellen weet waarschijnlijk ook niet waarom ze het doen..
 
Back
Naar boven