Fitness Seller

Timing van blast

Bezoekers in dit topic

raik793

Novice
Lid geworden
27 nov 2020
Berichten
14
Waardering
5
Vetpercentage
9%
Wanneer kan ik het beste beginnen met mijn Blast als ik klaar wil zijn voor de zomer? Ik wil een 16 of 20 weken cycle doen.

Is het beter om nu te beginnen en dan cruise tot de zomer, of moet ik dichtbij de zomer wachten?
 
Ligt eraan of je fatsoenlijk kan trainen anders zou ik het sws even uit je hoofd zetten.
 
Ligt eraan of je fatsoenlijk kan trainen anders zou ik het sws even uit je hoofd zetten.
oh ja. dit gaat ervan uit dat sportscholen binnenkort weer open gaan (ik hoop het echt!)
 
Zou absoluut geen kuur starten indien je geen optie hebt om te sporten. Zou ook persoonlijk toch tot eind feb/maart afwachten hoe het met corona loopt, want vandaag is het open en morgen gaat alles weer dicht. Indien je thuis een goede home gym hebt maakt het niets uit, maar een goede homegym bestaat niet uit 2 20kg dumbells en wat weerstand stieken….
 
Zou als ik jou was nu gewoon tot maart lekker cruisen , je vp in check houden en dan in maart lekker gaan denken aan een blast van 16/20 weken die je doortrekt tot midden zomer. Aangezien je nu blijkbaar niet de optie hebt om het optimale eruit te halen zou ik het zeker even uit je hoofd zetten.
 
Of je kunt gewoon in Duitsland trainen zoals ik het nu doe. Is wel irritant je moet gevaccineerd zijn en een sneltest daar doen voordat je kan trainen
 
Back
Naar boven