Fitness Seller

Timing van de kuur

Bezoekers in dit topic

Sosayayo

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
16 jan 2020
Berichten
257
Waardering
234
Lengte
1m91
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Hey allen,

Ik zit te twijfelen over de timing van mijn komende kuur. Ik ga eind juli een week op vakantie met het vliegtuig waardoor ik alleen op de vertrekdatum kan spuiten in die week.
Ik ga ervan uit dat het handigst is om dan ook meteen de kuur te stoppen. Al heb ik 'cowboy' verhalen gehoord dat je de laatste twee weken juist het meest bloated bent, wat natuurlijk weer niet heel aesthetic is voor de vakantie. Eventueel dat dit gewoon aan hun e2 levels heeft gelegen.

Ik hoor graag jullie ervaringen over kuren, bloating en vakanties.

(Kuur: Test-E 250mg e3,5d)
 
Wat gaven de mensen die je vertelde dat je de laatste 2 weken het meest bloated zou zijn als reden?
Beste na vakantie beginnen met kuren kan je op vakantie beetje genieten.
Anders katabool nakurend op vakantie, neem aan dat je wel gaat genieten op vakantie? Dus beetje alcohol en de touwtjes wat losser mbt voeding?
Als het om een shaolin monnik BB vakantie gaat waarbij je geen alcohol nuttigt en lekker op het strand je tuppeware bakjes met rijst nuttigt en je dagelijkse E/K/V binnen krijgt maakt het natuurlijk niet uit.
 
Hey allen,

Ik zit te twijfelen over de timing van mijn komende kuur. Ik ga eind juli een week op vakantie met het vliegtuig waardoor ik alleen op de vertrekdatum kan spuiten in die week.
Ik ga ervan uit dat het handigst is om dan ook meteen de kuur te stoppen. Al heb ik 'cowboy' verhalen gehoord dat je de laatste twee weken juist het meest bloated bent, wat natuurlijk weer niet heel aesthetic is voor de vakantie. Eventueel dat dit gewoon aan hun e2 levels heeft gelegen.

Ik hoor graag jullie ervaringen over kuren, bloating en vakanties.

(Kuur: Test-E 250mg e3,5d)

E3.5d is sowieso overdreven ipv E4D. Ik zou gewoon je vorige inject zo uit laten komen, dat je 1x 1.5ml zet.
 
Kan op zich prima.
Dingen om rekening mee te houden:
-na een bulk kun je mogelijk wat vetter zijn dan je zou willen.
-na een (lange, diepe) cut zie je er goed uit, maar is je metabolisme ook fucked en heb je cravings waardoor je shape snel verneukt kan worden, zeker als je op vakantie bent en gaat genieten
 
1 week op vakantie? Zal wel goed komen toch.
 
Bedankt voor der reacties. Ik zal de tips en info zeker toepassing in mijn komende kuur
 
Back
Naar boven