MuscleMeat

Gestopt Timmeh88 contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmeh88

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 nov 2009
Berichten
412
Waardering
49
Lengte
1m84
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
Hallo mede-dbb'rs! Ik ben al een tijdje lid van dit forum en heb de DBB-contest 2010 ook op de voet gevolgd. Nadat ik de aankondiging van de 2011 contest zag staan heb ik besloten dit jaar ook mee te doen.



Stats:
ik ben nu 22 jaar oud en train 2 jaar.
Lengte: 1.83m
bw: 90
bf: 13% en ben van plan naar de 6-7% te werken.


Ik ga proberen iedereen middels dit blog zo goed mogelijk op de hoogte te houden van mijn progressie, maar zal waarschijnlijk niet elke dag mijn training posten.

Tijdens deze contest ga ik gebruik maken van IF, dit na het grondig doorlezen van de Leangains website en de thread op dit forum.

Verwachtingen van mijn kant zijn dat ik zeker niet in de top3 ga eindigen, ik besef dat ik simpelweg (nog) niet het niveau van een RobS heb bereikt maar toch ga ik zeker mijn best doen om in de top 5 te komen :D.

Wish me luck, ik ga het nodig hebben!

Foto 14 mei:

DBB%2Bcontest%2Bbegin.jpg
 
Laatst bewerkt:
succes kerel , mag de beste winnen :D
 
veel succes
 
Succes man. Ga je nog begin pics poste?
 
Succes!, en ik volg je!
 
succes, ik volg! :D
 
Foto in de OP gestopt. Hopelijk gaan jullie wat progressie zien de komende tijd :D.

Nu inmiddels een week bezig met IF (Intermittent Fasting) en het bevalt prima. Merk vooral dat ik al een hoop vocht verloren ben door mijn lage carb-inname, snoetje begint wat smaller te worden (lees: vochtkop verdwijnt!).

Doe elke ochtend cardio op de nuchtere maag een uur lang. Vervolgens eet ik mijn 1e maaltijd van de dag bestaande uit eiwit + vetten. Een uur voor mijn krachttraining neem ik mijn eerste koolhydraten van de dag alsmede eiwit + vetten en na de training neem ik tevens koolhydraten op in mijn voeding.

Iets wat ik persoonlijk belangrijk vind binnen een wedstrijd verband is eerlijkheid, laat ik daarom gelijk zeggen dat ik niet ''au natural'' aan het cutten ben. Wat ik er precies naast neem ga ik niet openbaren maar ik wilde het gezegd hebben.


Wish me luck! :D
 
hoe lang ben je?
Vind het wel vreemd dat je niet meld wat je neemt.
ps: wil je niet je hoofd wegwerken in die foto?
 
Succes kerel. 90, mooi gewicht. (13% bf) en je wilt naar 7%?... zou je (theoretisch gezien) 5,4kilo vet moeten verlizen... gezien er ook vocht bijzit, en helaas ook muscle, zou je dus uit kunnen komen op 82-83 bij 7%...

Hoe lang ben je :)
 
Ik ben 1.83m, zal het gelijk in de OP zetten :D.
 
hoeveel kcal zit je? EKV?

Ik zelf, ben een fan van IF. Pas het zelf al lange tijd toe, met veel plezier en succes.
 
Succes man! Like de witte Iphone :)
 
hoeveel kcal zit je? EKV?

Ik zelf, ben een fan van IF. Pas het zelf al lange tijd toe, met veel plezier en succes.

Als ik heel eerlijk ben heb ik geen idee hoeveel EKV of het totaal aantal kcal. Ik pas mijn voeding aan op wat ik zie gebeuren in de spiegel, net als dat ik gedaan heb tijdens mijn bulkperiode.

Succes man! Like de witte Iphone :)

Haha dankjewel! :D Ga voor de uiteindelijke foto's wel een vriendin vragen wat foto's te schieten met een goede camera.

hoe lang ben je?
Vind het wel vreemd dat je niet meld wat je neemt.
ps: wil je niet je hoofd wegwerken in die foto?

Als ik mijn hoofd wegwerk is niet te herleiden of het persoon in de voor en na foto's dezelfde is.

Dat ik niet vermeld wat ik precies neem is een persoonlijke keuze. Ik wil met het vermelden ervan vragen als ''Gebruik jij iets?'' voorkomen.

Gisteren (zaterdag) een refeed toegepast in mijn IF-table. Lekker een pizza gegeten :D. Ik denk dat ik het wel ga merken in mijn training zometeen, merkte namelijk dat ik nogal wat krachtverlies ondervond door het lowcarb dieet.

Laat straks even weten hoe het ging :).
 
Normaal gezien moet je geen krachtverlies ondervinden tijdens je lowcarb en zorgen dat je al je carbs smorgens, vooral voor je training en na je training eet! Dat werkt echt zeer goed bij me. Succes met je cut man!
 
Heb zelf ook veel last van krachtverlies als ik lowcarb ga. Ik merk dat het vrij veel verschil uitmaakt om na je workout toch wat minder zuinig op carbs te zijn, dan verlies ik veel minder/geen kracht.
 
Hey succes met de cut, goeie basis that's for sure
 
Normaal gezien moet je geen krachtverlies ondervinden tijdens je lowcarb en zorgen dat je al je carbs smorgens, vooral voor je training en na je training eet! Dat werkt echt zeer goed bij me. Succes met je cut man!

Bedankt voor de tips! Vandaag mijn carbs (het weinige dat ik neem) rond mijn krachttraining ingenomen en het maakt (iig mentaal) een groot verschil.

Jij ook succes met je cut! Je bent toch wel een voorbeeld voor mij.

Hey succes met de cut, goeie basis that's for sure

Dankjewel :D, nu eens kijken wat er onder dat vetlaagje verstopt zit.

Heb zelf ook veel last van krachtverlies als ik lowcarb ga. Ik merk dat het vrij veel verschil uitmaakt om na je workout toch wat minder zuinig op carbs te zijn, dan verlies ik veel minder/geen kracht.

De ene keer kan ik keihard trainen op een nuchtere maag (na 14-15uur vasten) en de volgende dag heb ik een bagger training terwijl ik een pre-workout meal genomen heb....het lichaam is af en toe een raadsel voor mij :p.


Ik ben echt ENORM veel vocht kwijtgeraakt de laatste dagen, krijg zelfs opmerkingen dat ik eindelijk geen ''bolle kop'' meer heb :D. Oog wel wat platter door het gebrek aan carbs maar niks wat een goede refeed in het weekend niet kan oplossen :).
 
Nou dat hebben we al eerder gezien toch?? Abs...:)
 
Succes!
Omg na zo lang nuchter moet je toch omkiepen tijdens je cardio?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven