XXL Nutrition

Timmy Turner's road to becoming a tactical athlete

Bezoekers in dit topic

Eet ook echt elke dag wraps pre workout en blijven heerlijk.

Carb backloading? Meer suiker en meer troep vreten toch
 
Eet ook echt elke dag wraps pre workout en blijven heerlijk.

Carb backloading? Meer suiker en meer troep vreten toch

Klopt, post workout shitloads aan wit brood en alles wat andere dieeten troep noemen. Pizza, popcorn, snoep kan allemaal zolang je het maar goed timed en IIFYM
 
Maar vaak probeer ik het wel semi clean te houden en brood, pasta, aardapelen en zo te eten.

Sochtends alleen vetten en eiwit
Amshake, daarna eieren met spek, tot na de training of iig tot een uir of drie en daarna alleen nog maar carbs en eiwitten
 
Klopt, post workout shitloads aan wit brood en alles wat andere dieeten troep noemen. Pizza, popcorn, snoep kan allemaal zolang je het maar goed timed en IIFYM
Wel minimaal vet, dus uitkijken met de pizza :)

Uiteindelijk is het nog iifym en kcal in vs out etc... maar wel een leuk idee, zit best veel wetenschap achter en heb het ook gedaan. Hoop chocopops at ik toen :p
 
Ja ik heb gewoon mijn kcal en macro doel, maar vooral het sochtends relatief weinig eten en dan savond "los kunnen gaan" binnen de kcal en macros geeft veel voldoening. Plus over het resultaat ben ik ook tevreden
 
Over chocopops gesproken, ontbijtganen gaan er savonds ook altijd goed in
 
Nette training! Loopt je bor alleen beetje achter of bewust?
 
Bewust wat lager gedaan vandaag met lange TUT en squees on the top
 
25-06-2016 LB 1 Quad day !!!
Vandaag al iets beter leg kunnen trainen, volgende week weer vol.

Frontsquats
15x10
10x50
3x5 80

Backsquats 30 sec rust tussen de sets
3x8 70

Leg extentions
3x8 40

Standing calf raises
2x40 bw
20x 70

Donkey calf raises
2x40 bw

Seated calf raises
1x40 40

Vanmiddag nog even buik trainen.
 
Gister goed nagedacht, besloten dat de reden waarom ik ben overgestapt naar dit schema nergens op sloeg. Kreeg mijn schema niet zo dat ik kon hardlopen op mijn rustdag. Gelukkig ben ik gestopt met autistisch doen en besloten dat ik ga hardlopen op de pull dag en niet op de rustdag. De rustdag wordt dan gewoon een spin sessie.

Als volgt:
Ochtend cardio krachttraining
1.Spinning 20-60min push
2.Spinning 20-60min legs
3.Spinning 20-60min abs(rust)
4.Hardlopen 5-10km pull
1. Etc.

Vandaag ga ik de push dag doen want die stond op het programma, omdat ik gister de quadday had gedaan uit het vorige schema ga ik morgen met de legday alleen voor de hamstrings en de glutes. Daarna kan ik mooi verder met dit schema, wat ik toch een stuk prettiger vind.

Voor de barbell UB oefeningen doe ik iedere sessie + 2,5kg. Voor de LB wordt het +5kg. Voor dumbell oefeningen wordt het +1kg.
 
Doe sinds kort ook ppl, heerlijk!
 
Ja ik sinds maart ongveer, maar ik moest gaan hardlopen als voorbereiding op de opleiding. Maar ik bleef vasthouden aan het op mijn rustdag doen met als resultaat vocht in mijn knie.

Maar nu toch maar weer terug naar ppl, vind ik het fijnste trainen.
 
26-06-2016
Vanochtend spinsessie van 20 min gehad.

Net mijn kracht sessie gehad, vandaag stond Push op het programma.

Benchpress
15x10
10x50
3x5 82,5

Incline benchpress
3x8 52,5

Seated barbell Press
10x10
3x5 32,5

Dumbell Side raises
3x8 10,5

CGBP
3x8 52,5

Skull Crushers
3x8 30

Dips
20>11>5

Push ups
25>15>9
 
27-06-2016
Vandaag de aangepaste dag zodat ik weer goed loop met mijn schema.

Vanochtend 15 min gespind, daarna een half uur een stukje gewandeld.

Net het hamstring/glute gedeelte van mijn legday gedaan.

Deadlift
15x10
10x90
3x5 140 (moest 135 zijn, rekenfoutje gemaakt dus een sprong van 10 kg ipv 5kg gemaakt).

Hib trusters
3x8 75

Lying leg crull
3x8 25
 
Prima rekenfoutje toch :D
 
Net weer gewogen 300gram afgevallen ten opzichte van vorige week, dus mijn voeding gelijk aamgepast en +350 kcal per dag. Zit nu op 3200 kcal netto per dag (ja is weinig maar naast sporten doe ik vrij weinig momenteel). De kcal die ik sochtends met de cardio verbrand gaan gewoon boven op mijn voeding en worden er dus bij gegeten.
Achja dan toch de tussenstap tussen bulk en cut gehad.

Better luck next week.
 
Back
Naar boven