MuscleMeat

Timmy Turner's road to becoming a tactical athlete

Bezoekers in dit topic

21-06-2016
Dag 3 borst schouders en biceps
Benchpress
15x10
10x50
3x5 80

Incline bench press
3x8 50

Seated barbell shoulder press
10x10
3x5 30

Side raises
3x8 10

Dips
8
8
15

Ez barbell crull
10x7,5
3x8 37,5

Ez barbell hammer crull
3x8 32,5

Push ups
20
20
19 (kreeg er niks meer uit)

Was een lekkere training en de biceps op deze dag trainen is zeker wel lekker. Benieuwd of ze genoeg herstellen voor de rug dag, maar aangezien die pas over 3 dagen is zie ik daar geen probleem in.
 
In! Goeie progressie gemaakt de afgelopen jaren gozer!
Ga je zeker volgen. :)
 
Btw, voordat mensen denken dat ik mijn quadday heb overgeslagen. Heb gister nog een voor mijn knie herstellende legday gedaan. Laag gewicht en wat meer reps.

Frontsquats
Backsquats
Legextentions
standing calf raises
Donkey calf raises

Daarna nog wat buik werk gedaan.

Ben blij als mijn knie weer normaal doet (heb er geen last van maar het zijn de tekenen van lichte overbelasting) en ik gewoon weer zwaar kan trainen met de quads
 
22-06-2016 dag 4 hamstrings, glutes, abs

Deadlift
15x30
10x70
3x5 130 (besloten om geen 5x5 te doen, volgende keer doe ik er een set extra bij en de sessie daarna ook)

Lying hamstring crulls
3x8 20

Hib trusters
8x50
4x8 70

Situps
25/25/30
Leg raises
25/25/30
Plank
1:15
Side plank
0:35
0:35

Was een lekker sessie
Morge nog een dagje spinnen en dan hoop ik volgende week van me knie probleem af te zijn.
 
Ik ga btw proberen om iedere sessie de barbell oefeningen voor upperbody + 2,5 kg te doen en voor lowerbody + 5kg
 
Me is geen bezittelijk voornaamwoord.
 
Haha heb je helemaal gelijk in naast dysectisch ben ik ook nog eens zwaar slecht in nederlandse taalregels
Jammer want je log is erg interessant als ik het zo lees, maar dat soort fouten zijn gewoon tenenkrommend...
 
Waarom zou je per se 5 x 5 willen deadliften, als 3 x 5 eigenlijk ruim voldoende is? :P
 
Jammer want je log is erg interessant als ik het zo lees, maar dat soort fouten zijn gewoon tenenkrommend...
Ik zal mijn best doen om die fouten er zoveel mogelijk uit te houden
 
Waarom zou je per se 5 x 5 willen deadliften, als 3 x 5 eigenlijk ruim voldoende is? :P
Omdat ik mijn hamstring dag anders zo kort vind. Maar dat is vooral in mijn hoofd zo. 3 werksets is echt al prima. Denk dat ik me meer moet focussen op het verhogen van het gewicht dan het toevoegen van extra sets
 
Vanochtend wakker geworden, 5 sets op de deadlift zijn inderdaad niet nodig 3 is genoeg zegt mijn onderrug.

Vandaag rustdagje heb een LISS sessie van 45/60 min op het programms staan.
 
Haha, lekker sore?! :P Hier vanavond benen op 't programma, met nog wat lichte spierpijn van de vorige training..
 
Haha ja man
 
I love carb backloading en bulken
IMAG0724.jpg
 
Hier ook maar eens kijken, wraps zijn de bom! Wat heb je erop? Ik vind e heerlijk met roomkaas sla en gerookte zalm.
 
Back
Naar boven