AndroidHealthClinic

Tintelende handen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

redhead

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2003
Berichten
1.617
Waardering
0
Als ik s'nachts wakker word of ik word s'ochtends wakker heb ik last van tintelende handen.Meestal alleen me linkerhand.Echt heel vaag.
Heeft iemand deze ervaring ook gehad?Of weet iemand wat dit is?
 
gebruik je iets?
 
Bedoel je een doof gevoel ??? of echt trillende handen.
 
Ik ken iemand die jaren lang dokkenwerk heeft gedaan (zwaar werk), die ook elke dag opstaat met bijna volledig tintelende arm + handen, scan laten maken en bleek dat er een pees gekneld zat in de schouder, wat verder door kan gaan naar de rug...

Waarschijnlijk is het bij jou iets anders maar wou het toch maar even zeggen, want die kerel heeft er niets aan laten doen en zit er nu al een paar jaar mee en wordt erger zegt hij.

Hij beschrijft het gevoel als: slapende handen en arm met branderig en tintelend gevoel
 
meschien lig je erop tijdens het slapen zonder dat je zelf erg in hebt
 
idd, hardcorebuilder dat denk ik ook

Redhead het feit dat je 's nachts wakker wordt is meestal dat je niet goed ligt of dat je lichaam iets onaangenaam ervaart, je moet er maar even opletten of je het overdag ook nog hebt bij je dagelijkse activiteiten, zo niet dan weet je dat je hand snachts waarschijnlijk gekneld zit. Bind je handen vasten aan de zijkant van je bed, zodat je er snachts niet op kan liggen :D
 
ik ga akkoord met hardcorebuilder & kazanneke. Waarschijnlijk lig je gewoon fout in je slaap en kan er geen bloed aan je arm --> wakker worden en nix aan de hand :)
Mja .. als je er door de dacht ineens last van hebt dan zou ik toch even naar de dokter gaan. Maar zo te horen is het alleen van fout liggen in bed :)
 
gebruik je iets?

Nee jammer genoeg niet zat ik maar aan de Hgh;) .

Ik Heb die tintelingen ook soms overdag maar nog geen 10% van wat het in de nacht is.Ene dag wel andere dag niet heel vaag.

Me handen aan het bed vast binden is ook een optie,zal me vriendin leuk vinden;)
 
Heb ik ook. Is niet iets om je zorgen over te maken denk ik. Ik ben 3 jaar ouder dan jij en ik leef nog steeds.
 
niks aan de hand, zal door je slaaphouding komen.
 
Heb al eens meegemaakt dat ik mijn 2 armen niet kon bewegen na een zattebeu in slaap gevallen en mijn armen onder mijn lichaam in slaap gevalle als een baksteen ... met als gevolg geen tot weinig bloedtoevoer in mn armen ... was wel ff schrikken ... kdacht dat ik verlamd was :) lol ... Maar na een aantal seconden begon er terug leven in te komen en kon ik beetje bij beetje weer mijn handen bewegen. Raar gevoel , 'gedeeltelijk verlamd zijn' ...
 
@ sensimilla; wat ook freaky is; als je snachts wakker wordt, en je hand ligt bv in je gezicht en die hand slaapt nog dat je daar geen gevoel in hebt, ik heb me zo eg es kapot geschrokken snachts, voelde eg zon koude hand op mn gezicht ligge, dacht wtf :eek:

ontopic:
ik wordt ook vaker wakker met tintelende armen, vooral in de pols, minder in de hand eigenlijk maar bij mij lijkt t vanuit de nek te komen (Dat daar iets afgekneld zit) maar daar hoor ik binnenkort meer van (fotos gemaakt)
succes
 
Bij mij is 't wel es een ganse arm van er 's nachts op te liggen.
 
Heb ik ook. Is niet iets om je zorgen over te maken denk ik. Ik ben 3 jaar ouder dan jij en ik leef nog steeds.

Ok das mooi dan heb ik nog zeker 3 jaar nog:p .
 
@ sensimilla; wat ook freaky is; als je snachts wakker wordt, en je hand ligt bv in je gezicht en die hand slaapt nog dat je daar geen gevoel in hebt, ik heb me zo eg es kapot geschrokken snachts, voelde eg zon koude hand op mn gezicht ligge, dacht wtf :eek:

ontopic:
ik wordt ook vaker wakker met tintelende armen, vooral in de pols, minder in de hand eigenlijk maar bij mij lijkt t vanuit de nek te komen (Dat daar iets afgekneld zit) maar daar hoor ik binnenkort meer van (fotos gemaakt)
succes

:roflol:
 
ik heb op dit moment ook last van tintelende handen:)
 
Back
Naar boven