XXL Nutrition

Tinteling tepel. Wat nu

Bezoekers in dit topic

Kire

Novice
Lid geworden
13 apr 2016
Berichten
16
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
9%
Hallo ik zit nu in 4e week 250 test e only kuur en krijg nu raar gevoel in mijn linker tepel/borst. Nu is mijn vraag hoort dat erbij? Of zijn het de oestrogenen. Is het niet raar dat het maar aan een kant is? En kan ik dan ook beter tamoxifen gebruiken een aantal dagen? Kan ook wel wezen het gevoel van verhoogte hartslag, aangezien het aan een kant is.

Graag hoor ik julie mening/advies/ervaring hier over.
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met een raar gevoel?
Ik heb soms ook een raar gevoel bij mn tepel als ik een strak shirt aandoe of er iets tegenaan/langs komt.

Dat je tepels harder aanvoelen oid is vrij normaal. Zolang je geen knobbel/weefsel hebt zou ik nog geen nolva gebruiken.
 
Een soort druk op/in borst, maar tepel was gisteren constant wat raar. Net wat je zegt dat er wat tegen aankomt. Denk dat het ook wel een beetje tussen mijn oren zit. Het is nu al niet meer zo erg als gisteren. Alleen nog het malle gevoel van hogere bloedruk... misschien maar geen koffie meer drinken
 
Ik denk dat je je inderdaad druk maakt om niks.
Niet aan denken en gewoon af en toe in de gaten houden en komt helemaal goed!
 
Dat komt aan een tekort aan casseine bij de borstspier. Beetje een raar gevoel en soms wat jeukende tepels zijn de eerste symptomen. Krijg je weg met casseine shakes maar dat duurt zeker 2 maanden. Pindakaas werkt daar wel heel erg goed bij. 3 dagen voor het slapen gaan een klein beetje pindakaas op de tepel smeren zou voldoende moeten zijn. Het vet van de pindakaas trekt dan in achter je tepel en geeft een maximale casseine doorstoot af. Mochten de symptomen niet wegtrekken kun je het nog eens 3 dagen doen met wat meer pindakaas
 
Niets aan de hand. Is normaal. Ervaar ik zelf ook altijd.
Niets er tegen nemen. Gewoon accepteren.
 
Dat komt aan een tekort aan casseine bij de borstspier. Beetje een raar gevoel en soms wat jeukende tepels zijn de eerste symptomen. Krijg je weg met casseine shakes maar dat duurt zeker 2 maanden. Pindakaas werkt daar wel heel erg goed bij. 3 dagen voor het slapen gaan een klein beetje pindakaas op de tepel smeren zou voldoende moeten zijn. Het vet van de pindakaas trekt dan in achter je tepel en geeft een maximale casseine doorstoot af. Mochten de symptomen niet wegtrekken kun je het nog eens 3 dagen doen met wat meer pindakaas

Ik heb ook de 3 dagen pindakaas kuur gedaan.. maar je moet wel echt de calve pindakaas hebben. Had eerste keer jumbo huismerk gekocht.. werkte dus niet daarna de calve... en ja hoor!

Gebruik het nu zelfs standaard in mn nakuurtje gewoon voor de zekerheid.
 
Ik heb ook de 3 dagen pindakaas kuur gedaan.. maar je moet wel echt de calve pindakaas hebben. Had eerste keer jumbo huismerk gekocht.. werkte dus niet daarna de calve... en ja hoor!

Gebruik het nu zelfs standaard in mn nakuurtje gewoon voor de zekerheid.

Doe ik ook altijd in de nakuur dan heb ik er het meeste last van. Die van de jumbo bevatten geen casseinehydraatconsuren waardoor de olie niet intrekt
 
Ik heb wat meer onderzoek gedaan, maar helaas nog niet echt een goed/passend antwoord gevonden.
Ik ben nu namelijk voor het eerst aan het kuren (3e week) om precies te zijn met test e - 300mg en prik elke week 1ml.
Nu heb ik in het verleden last van gyno gehad en ben eraan geholpen. Na deze operatie heb ik wel littekens en er is nog wel wat weefsel wat je voelt. Nu weet ik dat je nolva na je kuur doet. Maar waar let je op tijdens het kuren? de een zegt gevoelige pijnlijk tepels de ander zegt voelen of er hardheid is of dergelijke. Alleen heb ik dus nog wat weefsel wat ik voel alleen weet ik niet of ik dus nu al Nolva moet gebruiken of dat ik dit hierna moet doen. Waar moet ik nou echt op letten en wanneer de nolva innemen?
Ik had voornamelijk aan de linkerkant nog een klier zitten de schijven zijn zeker wel verwijderd. Maar nu voelde ik dat deze links wat harder is en alleen links tintelt het af en toe. Maar dat had ik ook als ik zwaar borst had getraind. Is het dan handig om nu dan gelijk met nolva te beginnen en dan 2x per dag gedurende het minder wordt?

ook hoorde ik dat 2x te prikken 0.5 ml beter is qua spiegel en opbouw. En om eventueel Mast erbij te gebruiken.
Weet iemand hoeveel mast raad je aan en hoeveel x is dat prikken? Zoals ik hierboven las is het dus normaal en voor als het aan 1 kant zit. Maar had dus daar al wat knobbel/verharding
 
Back
Naar boven