XXL Nutrition

tintelingen

Bezoekers in dit topic

pinchy

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
301
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Bij sommige N.O.-preworkoutshakes krijg ik tintelingen in mijn handen en soms in men hoofd.
Bijvoorbeeld bij 'Jack3D' en 'X-plode van sci-mx'.
Ik vind wel dat preworkoutshakes waar je die tintelingen van krijgt beter werken dan die zonder.

Dus vraag ik mij af welk ingrediënt die tintelingen veroorzaakt.
Zo kan ik vergelijken.
 
Ik heb bij de Pre-WO dat ik kippevel krijg tijdens het trainen ik word warm/koud.. Dit heb ik alleen bij de Pre-WO die ook echt daadwerkelijk werken bij mij. Zoals Jack3D en Maximize V2 Heel apart maar het werkt wel :P!
 
Blijkbaar werkt het beta teken niet, het is beta-alanine ...
 
Beta-alanine inderdaad, neem maar eens op een lege maag een behoorlijke dosis, zul je het wel merken.
 
Bij sommige N.O.-preworkoutshakes krijg ik tintelingen in mijn handen en soms in men hoofd.
Bijvoorbeeld bij 'Jack3D' en 'X-plode van sci-mx'.
Ik vind wel dat preworkoutshakes waar je die tintelingen van krijgt beter werken dan die zonder.

Dus vraag ik mij af welk ingrediënt die tintelingen veroorzaakt.
Zo kan ik vergelijken.

Is inderdaad de beta-alanine. Sommigen vinden het een prettig gevoel, anderen worden er gek van. Persoonlijk hou ik ervan, en het warme gevoel dat ik ervan krijg. Naast de pomp geeft het mij ook het gevoel dat mijn spieren 'opgewarmd' worden en ik minder snel blessures krijg. Probeer het eens apart te nemen, niet in van die dure luxeblends zoals no x-plode. Het kost geen drol. Ik combineer het altijd met citruline en creatine, en soms een caffeinepilletje. Goedkope pre-wo.
 
Idd heerlijk die tintelingen. Vooral op een redelijk nuchtere maag sochtends een flinke dosering pakken. Pfoee je oren neus hele gezicht begint te tintelen. Dan ben ik er klaar voor muahaha.
 
Beta-alanine inderdaad, neem maar eens op een lege maag een behoorlijke dosis, zul je het wel merken.

Ik gebruik sinds kort beta-alanine maar van tintelingen nog niks gemerkt....

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 19:44 ----------

Idd heerlijk die tintelingen. Vooral op een redelijk nuchtere maag sochtends een flinke dosering pakken. Pfoee je oren neus hele gezicht begint te tintelen. Dan ben ik er klaar voor muahaha.

Wat voor dosering?? Ik pak aanbevolen dosering op het etiket.

1 maatschep in de ochtend, 1 voor het trainen.
 
Neem eens 2 maatscheppen. Het kan zijn dat je er geen "last" van hebt natuurlijk, elk lichaam reageert anders. Af en toe merk ik het ook niet of nauwelijks.
 
Neem eens 2 maatscheppen. Het kan zijn dat je er geen "last" van hebt natuurlijk, elk lichaam reageert anders. Af en toe merk ik het ook niet of nauwelijks.

Zie er wel redelijk buf uit in de spiegel.... Net ff 1,5 maatschep gepakt samen met 3gram creatine.
 
In me handen onderarmen en heel licht om me voorhoofd/neus heheeh, maar hindert totaal niet. Volgende x pak ik 3 maatscheppen eens ff hardcore tintellen.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 21:58 ----------

En heb trouwens je handtekening uitgevoerd
 
Heb t gezien;) maar ik heb jou als laatste al een x gedaan dus eerst andere bazen opzoeken.
 
Waaat, dat is ook al weer een paar weken geleden whaha, net ook al zo iemand hehehe.
 
Haha:P klopt ja, zal eens even in het paal gedeelte kijken.

werkt al ;)
 
Back
Naar boven