XXL Nutrition

I Tried

Thuggie gaat een marathon lopen.


  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Lekkere training wel. Vanuit hier maar verder bouwen en wat zwaarder gaan. Zal morgen wel spierpijn hebben in mijn kuiten aangezien ik die al lang niet getraind heb. Inb4 wat heb jij wel getraind dan. Vanavond feestje dus ik hoop dat ik genoeg ruggegraat heb om overal van af te blijven.

20200706_100646.jpg

20200706_100724.jpg
 
Wie je die aub voor deze ouwe dikzak uitleggen?
 
Grapje ik doe geen drugs
 
Alleen soms GHB zonder het te weten.
 
Ook nog even serieus posten dan.
2 uitdagingen deze maand is halve marathon lopen op Ameland. En vanuit Burem terug naar huis fietsen 85km. Niet op dezelfde dag hoor. Hopen dat ik geen last van mijn knie krijg
 
Ook nog even serieus posten dan.
2 uitdagingen deze maand is halve marathon lopen op Ameland. En vanuit Burem terug naar huis fietsen 85km. Niet op dezelfde dag hoor. Hopen dat ik geen last van mijn knie krijg
Halve marathon, jij durft, leuk!
 
Halve marathon, jij durft, leuk!
Conditioneel gezien gaat het wel lukken. Enige probleem is wanneer mijn knie problemen gaat geven. Als dit rond de 18km is kan ik er wel doorheen lopen. Maar is dat eerder dan gaat het lastig worden.

En als ik onder de 2uur30min loop ben ik happy
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
85km fietsen moet wel te doen zijn, gewoon rustig beginnen en op 4 uur fietsen rekenen.

Als jij deze maand een halve marathon uitloopt, dan heb je echt (eindelijk) mijn respect verdiend.
 
85km fietsen moet wel te doen zijn, gewoon rustig beginnen en op 4 uur fietsen rekenen.

Als jij deze maand een halve marathon uitloopt, dan heb je echt (eindelijk) mijn respect verdiend.
Eindelijk lol :p

Laatst 100k in 4uur 8min dus ja onder de 4 moet ik wel halen. Tenminste als ik geen teringtyfys tegenwind heb.
 
Back
Naar boven