Fitness Seller

I Tried

Thuggie gaat een marathon lopen.


  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Heb je die ohp gezien? ik denk dat DeeJay in vorm aan het raken is, ohp met 50 en 55 dan is hij ook sterk in zijn core :thumb: niet alleen in schouders
En de ene pully is de andere niet he 😋. Deze voelde ook vrij ligt aan. Maar ik ga hem wel met weinig gewicht doen en goed skweeezen.
 
Extra cardio is toch extra eten? :D
20201210_180103.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ook maar even een soort van update.
Sportscholen zijn dicht dus ik kan niet trainen dus ja wat voor nut heeft gezond eten dan nog?
Elk weekend mooi aan de drank en drugs en inmiddels weer 8kg aangekomen.
Ja je hebt ruggengraat of je hebt het niet en ik heb het blijkbaar niet. Heb jullie wel gemist voel mij hier tenminste normaal met al die idioten hier op het forum.
Ik hoop dat de sportscholen snel weer open mogen anders tik ik de 100kg zo weer aan.

Nou wie had dit ooit kunnen bedenken haha halve tamme!

Heb ik toch een ruggengraat gevonden fuckers ben vanaf 1 jan aan het hardlopen teller staat nu op 150KM en de bedoeling is 200km te halen. Vanaf volgende maand niet elke dag meer lopen maar 3 of4x 1 duur 1 interval 2 yolo in combinatie met fietsen. Gewicht is ook stabiel en ben bijna 82kg. Mis het sporten wel enorm gvd!!!!!

10K tijd 51:22 ____ 5k tijd 23:13
Ga geen pr meer proberen deze maand aangezien ik al wat meters in de benen heb. Maar doelstelling is in feb 10k onder de 50min 5k onder 23
 
Laatst bewerkt:
Ook maar even een soort van update.

Heb ik toch een ruggengraat gevonden fuckers ben vanaf 1 jan aan het hardlopen teller staat nu op 150KM en de bedoeling is 200km te halen. Vanaf volgende maand niet elke dag meer lopen maar 3 of4x 1 duur 1 interval 2 yolo in combinatie met fietsen. Gewicht is ook stabiel en ben bijna 82kg. Mis het sporten wel enorm gvd!!!!!

10K tijd 51:22 ____ 5k tijd 23:13
Ga geen pr meer proberen deze maand aangezien ik al wat meters in de benen heb. Maar doelstelling is in feb 10k onder de 50min 5k onder 23
"Nou wie had dit ooit kunnen bedenken haha halve tamme!"

Indeed, lekker bezig!

Aan trainingsarbeid en inzet ontbreekt het nog steeds niet.
 
Mijn advies zou zijn kleine stapjes, maar nu een keer echt volhouden. 𝕛𝕖 hobbelt van voornemen naar voornemen, zonder nu eens echt je doel te bereiken.

Beter stel je een kleiner doel, maar werk je er wel consequent naar toe.
 
Mijn advies zou zijn kleine stapjes, maar nu een keer echt volhouden. 𝕛𝕖 hobbelt van voornemen naar voornemen, zonder nu eens echt je doel te bereiken.

Beter stel je een kleiner doel, maar werk je er wel consequent naar toe.

soms veranderd er wel iets waardoor ik iets anders wil doen
 
Laatst bewerkt:
Wat is het doel over 2 maand? Of mag het bijvoorbeeld ook 12 weken duren?

Waar is de 2500 kcal op gebaseerd?
 
Maar je bent nu 91….
soms veranderd er wel iets waardoor ik iets anders wil doen
Consistency is echt belangrijk weet je. Bij alles.

Elke dag een procent beter betekent aan het einde van het jaar 37x beter, omdat het exponentieel werkt. Dingen lang volhouden loont.
 
Wat is het doel over 2 maand? Of mag het bijvoorbeeld ook 12 weken duren?

Waar is de 2500 kcal op gebaseerd?
Doel is om te kijken of ik überhaupt 2 maand kan cutten want dat heb ik nog nooit gedaan. En wil volgend jaar een keer meedoen aan de bigt contest. Dus dan is het wel handig om te checken of het zin heeft. 🙂


25000 gebaseerd op zo'n calorie rekenmachine.
 
Doel is om te kijken of ik überhaupt 2 maand kan cutten want dat heb ik nog nooit gedaan. En wil volgend jaar een keer meedoen aan de bigt contest. Dus dan is het wel handig om te checken of het zin heeft. 🙂


25000 gebaseerd op zo'n calorie rekenmachine.
Natuurlijk kan jij dat! Ik heb er alle vertrouwen in dat het je gaat lukken.

Het kan je mogelijk wel helpen je doelen iets concreter te stellen. Succes!
 
Maar je bent nu 91….

Consistency is echt belangrijk weet je. Bij alles.

Elke dag een procent beter betekent aan het einde van het jaar 37x beter, omdat het exponentieel werkt. Dingen lang volhouden loont.
Als je een doel het
Natuurlijk kan jij dat! Ik heb er alle vertrouwen in dat het je gaat lukken.

Het kan je mogelijk wel helpen je doelen iets concreter te stellen. Succes!
Word nu al doodziek van dit gezeik man tyf gewoon op ofzo met je fucking concreter.
 
Laatst bewerkt:
Doel is om te kijken of ik überhaupt 2 maand kan cutten want dat heb ik nog nooit gedaan. En wil volgend jaar een keer meedoen aan de bigt contest. Dus dan is het wel handig om te checken of het zin heeft. 🙂


25000 gebaseerd op zo'n calorie rekenmachine.
Als je gaat cutten om te experimenteren tot hoever je kan gaan mentaal en wat voor je werkt is het helemaal ideaal want lekker belangrijk of het dan 10 weken word of 7 weken.

Zou wel iets hoger starten. 2800 kcal bv.
Zorgen dat je alles stabiel krijgt op die basis beslissingen kan maken.

Elke week dezelfde cardio, hetzelfde eet patroon.
Zelfde trainen.
Vanuit die maatstaven elke keer een stap maken.

Denk aan meer cardio, minder eten of minder volume in de gym.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven