Fitness Seller

tip gevraagd: rijst met kip

Users who are viewing this thread

OP
P

peewster

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
15 mei 2005
na ik doe het wel gewoon iedere dag anders weet ik het wel weer....... :P

pol

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 feb 2005
Niet te lang doorbakken daar word het zo droog en hard van, gewoon eerst koken en dan kort bakken, smaakt perfect.
Ook wanneer je het daarna nog gaat microwaven.

bwa, eerst koken is niet nodig vind ik, kip is toch dadelijk doorbakken als je het kleine stukjes snijd. Ik stoof altijd eerst mijn groenten, die hebben toch een stuk langer nodig om gaar te worden.

Ik snap niet waarom sommigen hier kip 45 minuten laten stoven, is toch voor niks nodig ?

OP
P

peewster

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
15 mei 2005
na heb het gisteren gekookt en dat is ook redelijk te eten, dus nu de vraag kan je gekookte kip ook langer in de koelkast bewaren of kan je het dan weggooien ? en hoelang kan je rijst gekookt in de koelkast bewaren ?

rodge

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
ik kook zowel mijn kip als rijst voor de hele week. verdeel het in zakjes en gooi het in de vriezer. haal er elke dag 2 zakjes uit die ik nodig heb en gooi het 'savonds al vast in tupperware bakje met 2 schijven ananas (op eigen sap) + een beetje van het sap om mee te nemen naar mijn werk. de ananas maakt he smakelijk en niet zo gort droog. plus ananas bevat enzymen die helpen met de vertering van eiwitten,een super combinatie dus.

-rodge

Faja

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 okt 2006
Hey Rodge, in de ingeblikte ananas zitten die verteringsenzymen niet meer (verhitting). Dan moet je verse ananas nemen. En zelfs dan mag je wel 2 hele ananassen eten....

flexx123

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
ik maak zondagavond voor heel de week rijst met kip, of pasta met kip/ander vlees klaar,doe 3 porties in de koelkast en 2 in de diepvries.

rodge

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Hey Rodge, in de ingeblikte ananas zitten die verteringsenzymen niet meer (verhitting). Dan moet je verse ananas nemen. En zelfs dan mag je wel 2 hele ananassen eten....

zou kunnen, dat weet ik niet maar het is hoe dan ook een smakelijke toevoeging aan de rijst/kip.

-rodge

Maiskorrel

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Ik bak telkens voor 3 dagen kip.
Daarna eet ik eens 2 dagen tonijn en daarna bak ik terug voor 3 dagen kip.

Naar boven