Fitness Seller

Tip van een powerlifter voor een bodybuilder

Bezoekers in dit topic

Wendler

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 aug 2010
Berichten
320
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
13%
om die druppelvormige spier op je quad te isoleren. Als je het normale gewicht wat je gebruikt bij leg extensions deelt door 10 kan je die druppel isoleren. Als je benen helemaal gestrekt zijn til je tenen nog 5 cm hoger en houd het daar 1 seconde vast, laat nu weer 20 graden zakken en begin weer overnieuw. Deze nieuwe oefening noem ik de quad hyper-extension.
 
zo doet Roelly ze ook volgens mij
 
shit, weer iets wat al bestaat.
 
Tip van een POWERLIFTER hoe je een VORM van een spier kan accentueren met de LEG EXTENSION? :laugh:
 
Tip van een POWERLIFTER hoe je een VORM van een spier kan accentueren met de LEG EXTENSION? :laugh:

Ik lach met je mee Bob, hahahahaha een powerlifter die iets weet over bodybuilding en spieren isoleren,..hahahaha.
Maar als die echt wat weet van bodybuilding,......dan is die wel geld waard, ze zijn namelijk zeldzaam. Dus goed bewaren dat powerliftertje.
 
Moest de vorige keer ook al lachen met zijn 'nieuwe' biceps oefening. Maar moet eerlijk zijn dat ik deze nog nooit heb gezien/gehoord. Misschien wel een rede dat het niet zo'n beste oefening is? Ookal klinkt het logisch.
 
Komt er dan niet te veel druk op je knieen te staan wat resulteert in beschadiging?

Ook is het zo dat je je druppel (oftewel Vastus Medialis) beter kan aanspannen wanneer je je knie niet strekt. Kijk ook maar naar bodybuilders op het podium.

Dus ik vertrouw niet echt op deze oefening.
 
Komt er dan niet te veel druk op je knieen te staan wat resulteert in beschadiging?

Ook is het zo dat je je druppel (oftewel Vastus Medialis) beter kan aanspannen wanneer je je knie niet strekt. Kijk ook maar naar bodybuilders op het podium.

Dus ik vertrouw niet echt op deze oefening.

Hij wilt de competitie al in een vroeg stadium uitschakelen :D
 
probeer het zelfs maar, kom je wel achter hoe goed je kan aanspannen. en de druk op je knie is juist erg in de onderste deel van de rom, daarom adviseren die meesten ook alleen de bovenste helft van de rom te doen om knie-blessures te voorkomen. Squatten moet je nog steeds ass to grass doen, sorry.

en ja, ik vind het zelf ook een grappig topic.
 
en ja, ik vind het zelf ook een grappig topic.

Dat stukje over de PL'er is lol he...de rest ach ja.......
Hey Wendler, heb je wat aan het boek? Of nog niet doorgenomen?Of nog niet gedownload?
 
Welk boek? de 5 3 1 methode?

oh dat anatomie boek, ik kwam er net achter dat ik hem al had. alleen een andere uitgave denk ik.
 
Laatst bewerkt:
wat is er mis met front squats?
 
Hmm ik gebruik de leg extension om meer nadruk te leggen op druppelvormige spier.
Tenen naar buiten wijzen tijdens de oefening, probeer het eens :P
 
Sinds ik de nadruk leg op mijn druppelvormige spier maak ik de gains van m'n leven
 
Back
Naar boven