MuscleMeat

Tip vetverlies buik?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jorre98

Cool Novice
Lid geworden
23 aug 2011
Berichten
63
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
Hallo,
Is het waar dat als je een zware buikspier training doet en je de volgende 48 uur gezond en minder dan normaal eet je daan meer vet verliest aan je buik dan normaal?
 
Volgens mij is het gewoon je vetpercentage wat omlaag moet en is het niet mogelijk om op bepaalde plaatsen het vet eraf te trainen en andere plaatsen niet.
 
Hallo,
Is het waar dat als je een zware buikspier training doet en je de volgende 48 uur gezond en minder dan normaal eet je daan meer vet verliest aan je buik dan normaal?
nee. wanneer je vet% omlaag gaat gebeurd dit meestal pas als laatst op de buik. dat geld niet voor iedereen, maar meestal wel.
dit betekend dus dat je nog wel ff een tijdje zult moeten door cutten wil je dat buikvet wegtrainen.
 
nee. wanneer je vet% omlaag gaat gebeurd dit meestal pas als laatst op de buik. dat geld niet voor iedereen, maar meestal wel.
dit betekend dus dat je nog wel ff een tijdje zult moeten door cutten wil je dat buikvet wegtrainen.

Uhm, nee, waar het als eerst aan komt gaat het er 9 van de 10 keer ook als eerst af.

Gewoon cardio doen, je dikke onderkin train je ook niet weg met onderkin oefeningen.
 
Laatst bewerkt:
waarmee verbrand je de meeste calorieen? met hardlopen of fietsen?
 
Hmm uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het vet van buiten naar binnen verdwijnt. Daarmee wil ik zeggen dat mijn (boven)benen en gezicht/romp als eerst zijn en daarna de bovenkant van m'n torso naar beneden (borst/middenrif) en tot mijn grote frustratie als laatst de 'band' om mijn middel en het vet rondom mijn navel. Dus eerst zie ik twee abs, vervolgens 4 en met veel moeite eindelijk 6...
 
Hmm uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het vet van buiten naar binnen verdwijnt. Daarmee wil ik zeggen dat mijn (boven)benen en gezicht/romp als eerst zijn en daarna de bovenkant van m'n torso naar beneden (borst/middenrif) en tot mijn grote frustratie als laatst de 'band' om mijn middel en het vet rondom mijn navel. Dus eerst zie ik twee abs, vervolgens 4 en met veel moeite eindelijk 6...

Hoeveel % BF zat je op toen de abs tevoorschijn kwamen?
 
bij mij was dit bij 15% 4 abs en ongeveer 10% 6
 
gewoon veel compound oefeningen doen, eventueel gecombineerd met cardio. En let op je voeding, abs are created in the kitchen.
 
Mijn BF is nu 11.1% en ik heb nog wel een rolletje die je vast kan pakken. in de ochtend zijn wel de eerste 4 abs zichtbaar.

Dit is gemeten met zon speciale weegschaal bij ons op de sport school die een soort schokje door je lichaam stuurt en daarmee alles meet. Ben alleen benieuwd of dit wel betrouwbaar is?
 
Uhm, nee, waar het als eerst aan komt gaat het er 9 van de 10 keer ook als eerst.

Gewoon cardio doen, je dikke onderkin train je ook niet weg met onderkin oefeningen.

:roflol:
 
Ben nu zoon 30 kg kwijt en me buikje is het enige wat nog niet helemaal weg wil.

Geloof dat het met het verleden te maken heeft dat je harder achter je vlees aan kan rennen als het vet rond de buik blijft zitten.
 
nee. wanneer je vet% omlaag gaat gebeurd dit meestal pas als laatst op de buik. dat geld niet voor iedereen, maar meestal wel.
dit betekend dus dat je nog wel ff een tijdje zult moeten door cutten wil je dat buikvet wegtrainen.

Inderdaad, ik las laatst een artikel waarin stond dat buikvet (vooral de zwembandjes) als laatste weggaan omdat dit vet er het langste zit.
 
Uhm, nee, waar het als eerst aan komt gaat het er 9 van de 10 keer ook als eerst af.

Gewoon cardio doen, je dikke onderkin train je ook niet weg met onderkin oefeningen.

ik wou net een halter aan mijn onderkin hangen:p:eek2:
 
Back
Naar boven