AndroidHealthClinic

Tip voor Hometrainer

Bezoekers in dit topic

the_ur

Contest Winner '03
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
1.065
Waardering
45
Aangezien m'n vorige hometrainer het begeven heeft (scheur in de stang van de trapper) na een jaar of 10, kom ik er niet onderuit een nieuwe aan te schaffen.

Iemand tips voor een bepaald type of merk. Er hoeft van mij niet te veel 'poespas' op te zitten zoals allerlei verschillende trainingsprogramma's etc.

Belangrijk is dat ie lekker zit, stevig is en geruisloos.

Alvast bedankt,
 
Geen spinningbike. Gewoon een fiets waar ik lekker op kan zitten, hartslag is niet noodzakelijk maar zit er volgens mij meestal wel op. (en 't liefts niet te prijzig uiteraard :))
 
Mijn vader heeft de onderstaande. Heb er ook al enkele keren op vertoeft.
Best wel een aardig ding. Fietst lekker. Nu weet ik niet hoe intensief jij
van plan bent erop te fietsen, maar ik denk dat je hiermee al een heel end komt.

* Bremshey hometrainers cardio Comp (ergometer)

* Magneet geremde, hartslaggestuurde zeer voordelig model hometrainer ergometer.
* In alle richtingen verstelbaar zadel, weerstand verstelbaar dmv tipdruktoetsen.
* Hartslagmeting dmv. handpuls grip, oorsensor of borstband (optie), (polarontvanger ingebouwd)
* Degelijke hometrainers met op display tijd,snelheid,rpm,afgelegde afstand,calorieen, hartslag,temperatuur en watt.
* Programma`s; 25 stuks, voorgeprogrammeerde programma`s 12 stuks, hartslag gestuurd trainen.
* extra opties: hartslag bovengrens, doelzonegrens, recovery puls, doelzone constante training, weerstandgestuurde training, vetverbranding programma, 4 geheugen opslag plekken.
* Weerstandstappen 16 stuks, magneet elektronisch verstelbaar, werkt op adapter
* lage instap.
* Transportwieltjes voor eenvoudig verplaatsen, stelvoetjes voor hoogte versteling bij ongelijke vloer.
* afm; 102x54,5x147 gewicht 39kg, maximum gebruikersgewicht 135kg
* garantie 2 jaar bremshey garantie



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

€ 399,-
 
Spinbikes met een ketting ratelen nog altijd. Dus geruisloos worden ze pas bij die banden maar bij Helisports zit je dan al aan 475 euro ;).
 
Gewoon ff op marktplaats kijken, is zat te vinden. Zorg wel dat je een foto er bij hebt, want voor je het weet heb je kilometers gereden en sta je bij een hometrainer uit het jaar 0 te kijken. Ik spreek uit ervaring haha

Wat is je budget voor de hometrainert?
 
Spinbikes met een ketting ratelen nog altijd. Dus geruisloos worden ze pas bij die banden maar bij Helisports zit je dan al aan 475 euro ;).

ik zei ook al geen spinningbike.

ik had hiervoor een kettler die was toendertijd niet goedkoop en heeft het ook een jaar of 10 uitgehouden. ik had al eens op marktplaats gekeken
en ik vond een magazijn in Venray waar ze wat hadden staan voor rond de 200euro.

Wellicht dat ik daar zaterdag eens ga kijken.
 
Back
Naar boven