Fitness Seller

Tip voor kip (omgeving Zwolle)

Bezoekers in dit topic

Foreskin Hump

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jul 2011
Berichten
475
Waardering
112
Lengte
1m83
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Ik ben vandaag weer naar de Friki geweest in Wezep (dichtbij Zwolle). Iedere vrijdag kun je daar in het winkeltje bij de fabriek kilo's kip halen voor een prima prijs. Kippen in braadzakken, kipreepjes, kipburgers en natuurlijk KIPFILET. Ik betaalde vandaag voor een grootverpakking kipfilet van 3.174 kilo slechts 10 euro. Dan kom je op een kiloprijs van 3.15 euro. Dat lijkt me allerminst redelijk nietwaar? Dus, voor wie een beetje in de buurt woont: het is de moeite waard om er heen te rijden als je een flinke diepvries hebt. :D
 
nice thnks voor de tip, ik woon zelf in zwolle en ik werk elke zaterdag als pakket koerier in wezep en hattem, even een keer adres opzoeken en er langs gaan:D
 
Np. Auto kun je gewoon kwijt op de parkeerplaats. Rechts langs de hekken lopen en ff kijken waar allerlei paupers met witte plastic zakken vandaan komen. Daar moet je zijn. :D

Let me know!
 
Np. Auto kun je gewoon kwijt op de parkeerplaats. Rechts langs de hekken lopen en ff kijken waar allerlei paupers met witte plastic zakken vandaan komen. Daar moet je zijn. :D

Let me know!

ik ga er aankomende zaterdag tijdens werk er even langs, even kijken of het was is, zo ja sla ik direct wat kipfilet in, ill let you know
 
Let op hè, het is helaas alleen op vrijdag.
 
Back
Naar boven