Fitness Seller

tips aankomen

Bezoekers in dit topic

neoracer

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 okt 2006
Berichten
27
Waardering
0
Hallo beste mensen :o

Ik kijk hier al een tijdje rond, ik train sinds 2 maanden ongeveer..(vanaf mijn 16e)

Leeftijd: 16
Lengte: 1.83
Gewicht: 61

nou is dit veels te licht. ik woog eerst 56 en nu 61 want vorige week at ik nog maar 4 boterhammen op een dag nu dus 7 en ben 5 kilo aangekomen:D door deze site . Door deze site door te spitten naar voedingschema's en sticky's etc. ben ik wel meer te weten gekomen. Nou zou ik graag willen weten wat jullie namen op deze leeftijd of wat jullie mij adviseren. Op het moment eet ik

Ochtend 7:30 : 2 Broodjes
Ochtend 11:00 : 2 Broodjes
Middag 13:00 : 3 Broodjes
Middag 16:00 : Pepernoten,pinda's,chips of wat dan ook..
Avond 17:30 Avond eten 1 bord vol.
Avond 20:00 : Bakje met Kwark.

Voor het trainen neem ik een eiwit shake..
Ik train 3 keer in de week.

Khoor het nog wel van jullie :rolleyes:

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
haha :p sorry ben vergeten erbij te zetten

/edit
 
Dus als ik het goed begrijp ben je 5 kilo in 1 week aangekomen door meer boterhammen te eten? Voornamelijk vet neem ik aan dan?
 
Gewoon veel eten om ongeveer 2 uur. Veel koolhydraten en eiwitten in jou geval.
Wellicht kan je een carbgainer kopen dan kan je een shake tussen door nemen.
 
in welke producten zitten veel koolhydraten en eiwit? Tonijn ... en wat nog meer?
 
omg ik eet 10x zo veel dan dat plus shake\gainer whatever man. en ik kom nauwelijks aan :(
 
ja lijkt me duidelijk dat ie te weinig eet.
 
:rolleyes: ja die link is inderdaad een goede link die heb ik al eens doorgelezen.. alleen heb ik toch liever wat tips zoals: eet zoveel broodjes op welke tijdstippend. en om de zoveel uur. liefst met dit en dat erop omdat je daarvan aankomt etc. etc. wat recente tips die ik makkelijk kan opvolgen. gewoon om mee te beginnen.

Alvast bedankt :p
 
Vervang alle broodjes door grof donkerbrood en roggenrood met pindakaas of kip / kalkoensfilet, schrap de chips en pepernoten en ander vergif, eet in plaats daarvan wat cashewnoten ofzo.
 
waarom grof donkerbrood en roggenbrood als ik vragen mag ? en bedoel je kipfilet ? of gewoon kip?

alvast bedankt maar weer ;)
 
Middag 16:00 : Pepernoten,pinda's,chips of wat dan ook..
wtf man? gooie die vette zooi eruit

en broodfjes vervangen door gewoon bruin brood en beleg kipfilet of tonijn ofzo
 
geen junkfood, en eet meer
 
heeft iemand wat tips zoals: eet zoveel broodjes op welke tijdstippend. en om de zoveel uur. liefst met dit en dat erop omdat je daarvan aankomt etc. etc. wat recente tips die ik makkelijk kan opvolgen. gewoon om mee te beginnen.:rolleyes: ? ,bedankt
 
Back
Naar boven