MuscleMeat

tips aankomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat je kunt eten had ik al aangegeven, probeer het zelf eens in te delen. Belangrijk is dat je je maaltijden goed verdeeld over de dag, dus splits bijvoorbeeld een grote maaltijd in tweeen. Ik zou voor zo'n 8 a 10 maaltijden gaan, waarbij dus alles wat je naar binnenwerkt meetelt. Als ik jou was zou ik niet per direct een strikt voedingsschema invoeren, probeer eerst eens alle zooi wat je nu eet achterwege te laten en eet alleen maar goed spul. Probeer dat maar eens een maand vol te houden en kijk dan eens verder. Want de overgang van je huidige eetpatroon naar een gezond weloverwogen voedingsschema is groot. Je kunt om het jezelf toch wat makkelijker te maken bijvoorbeeld 1 dag in de week inlassen waar je (een beetje!) mag junken. :)
 
Volgens mij eet je vreselijk ongezond, als je op een goede manier (vooral spieren) wilt aankomen zul je daar toch op moeten letten hoor.

Inderdaad, volledig mee eens!
Ik ben op 2 maanden tijd 1.7 kg bijgekomen door puur op men voeding te letten en zonder gebruik van enig supplement... (men vetpercentage is hetzelfde gebleven, dus bij mij was het wel degelijk geen vet). Je moet de moeite doen om echt es goed rond te kijken op dit forum!!! Alvorens ik begon met trainen heb ik een maand niets anders gedaan dan informatie gezocht, schema's gemaakt en aangepast e.d...Jij kan dat ook, maar doe er zelf wat moeite voor, daaruit leer je het meest!
 
Ochtend 7:30 : 2 Broodjes
Ochtend 11:00 : 2 Broodjes
Middag 13:00 : 3 Broodjes

Ooit al van afwisseling gehoord?;); Je kan misschien ook vermelden wat je erop doet?

Middag 16:00 : Pepernoten,pinda's,chips of wat dan ook..

Chips? Geen wonder van die 5 kg die je dan aankomt...je hebt het principe van de vetten nog niet zo goed begrepen vrees ik!

Avond 17:30 Avond eten 1 bord vol.

Wat ligt er op dat bord?

Avond 20:00 : Bakje met Kwark.

Voor het trainen neem ik een eiwit shake..

Zoals ik meen af te leiden uit dit voedingsschema, vind ik het nemen van eiwitshakes voor jou een zaak van weggesmeten geld! Lees men vorige bericht ook nog eens en luister naar de raad van de ervaren rotten;-) succes!

Ik train 3 keer in de week.

Khoor het nog wel van jullie :rolleyes:

Alvast bedankt.[/QUOTE]
 
meer eten maar wel gezond, probeer eens in je blender melk te gooien met honing, een banaan, havermout, brinta, en een paar lepels kwark. dan heb je een goeie shake. gewoon meer eten en gezond.
 
Vervang alle broodjes door grof donkerbrood en roggenrood met pindakaas of kip / kalkoensfilet, schrap de chips en pepernoten en ander vergif, eet in plaats daarvan wat cashewnoten ofzo.

eej mbo2587 het schijnt duidelijk dat jij weet hoe je moet eten, nou is mijn vraag hoe moet ik het doen ik weet echt niet wat ik moet eten, ik eet thuis wat de pot schaft en extraatjes zoals chocola nootjes en chips en ik gebruik dagelijks weightgainer, ik kom zelf erg moeilijk aan ik ben 18 jaar weeg 63 kg en ben 1m77 dus ik weeg weinig maar wou ff weten wat ik het beste kan eten om veel aan te komen ik heb liever dat ik veel vet krijg, dan dat ik als mager latje moet lopen in een fitnesszaal. En hoeveel schepjes weightgainer moet je nou doen in een shake per dag?/
 
Gewoon proberen zoveel mogelijk te eten in jou geval.Alles wat je eten kan eten:PSchep gewoon een extra keer op bij het avond eten.Eet ochtends vooral heel heel veel.Dan komt het vanzelf goed.Probeer gewoon weinig junkfood te eten zoals chocolade,chips,pepernoten enz.Eet std ook gewoon 500 gr kwark voor het slapen gaan.Dan gaat het al de goede kant op
 
Gewoon proberen zoveel mogelijk te eten in jou geval.Alles wat je eten kan eten:PSchep gewoon een extra keer op bij het avond eten.Eet ochtends vooral heel heel veel.Dan komt het vanzelf goed.Probeer gewoon weinig junkfood te eten zoals chocolade,chips,pepernoten enz.Eet std ook gewoon 500 gr kwark voor het slapen gaan.Dan gaat het al de goede kant op

Ok dus is weightgainer niet nodig maar kwark beter,
want ik geef al zoveel uit voor kweightgainer nie normaal
 
[QOUTE]Origineel gepost door mbo2587
Vervang alle broodjes door grof donkerbrood en roggenrood met pindakaas of kip / kalkoensfilet, schrap de chips en pepernoten en ander vergif, eet in plaats daarvan wat cashewnoten ofzo.[/QUOTE]

Je hebt ook volkorenbolletjes en tarwebolletjes, daar kun je die witte bolletjes ook door vervangen.
Junkfood zoveel mogelijk schrappen, dat is in ieder geval iets wat zeker is.
 
Back
Naar boven