AndroidHealthClinic

Tips/ aanvulling?

Bezoekers in dit topic

Zou idd een ideale optie zijn, maar door tijdsgebrek (fulltime baan, man, kind, hond etc.) lastig na de trainingen te doen, want geen zwembad is om 22.00 nog open.

Ik weet niet of je in de buurt van een meer woont...bel de gemeente op of de waterwaarden goed is en dan kan je zelfs gratis zwemmen!
 
Ik weet niet of je in de buurt van een meer woont...bel de gemeente op of de waterwaarden goed is en dan kan je zelfs gratis zwemmen!

's avonds om 22:00 nog buiten zwemmen ? Cool :) (maar ik denk niet dat dat echt een optie is)
 
nee snap ik,maar kijk haar stats 1.58 en 49 kilo. Ik denk dat zij machinaal gemeten heeft en dat het niet een goede meting is :o
 
Dat kan altijd uiteraard, dat het geen betrouwbare meting is.
Maar een vetpercentage is natuurlijk niet automatisch lager omdat iemand kleiner/lichter is, daarom heet het nou juist een percentage.
 
We gaan het horen:D
 
Lastig te combineren inderdaad zeg. Dan moet je je tekort geheel creeren met voeding, lijkt me best pittig, maar het kan natuurlijk wel. Heb je volgensmij wel eerder problemen met stagneren van je verbranding en dat is nu net je probleem.

Als je afwisselt, fietsen en wandelen (probeer eens een de loopband op helling te zetten, zwaar!), heb je dan niet minder last van je knieeën?

Zo laag gewicht en dan nog 30%?
49 kg is geen laag gewicht als je 1m58 bent.

Daarnaast zijn er zelfs mensen die wel een heel laag gewicht hebben, maar ook bijna geen spieren en dus alsnog een hoog vetpercentage, zogenaamd 'skinnyfat'.

Kan allemaal dus ;)
 
Hallo!

Ik heb mijn verhaal al aan de heren hier op dit forum voorgelegd en die kwamen allemaal met veel bruikbare tips, dus nu denk ik laat ik eens kijken of de dames nog andere waardevolle tips/ ervaringen hebben die ik mee kan nemen in mijn strijd.

Even in het kort, ik ben 32 jaar, 1.58, 49.5 kg en VP van 30%. Ben door stoppen met roken 9 kg aangekomen in 2 maanden en probeer al 7 mnd te zakken in vetpercentage. Helaas heb ik dat gedaan door 30% onder mijn onderhoud te eten (onderhoud = 1750, ik at 1200) en veel te sporten (5x per week krachtraining). Ook tussendoor low/ no carbs geprobeerd. Mijn lichaam zit dus nu op slot, er gaat niets af, zit muurvast.

De heren stelden voor om meer te gaan eten (15% onder onderhoud) en 1 of 2 x per week te refeeden met 10% boven onderhoud. Dit om mijn om zeep geholpen metabolisme weer op gang te zetten en van de overlevingsmodus af te komen.

Nog meer waardevolle tips? Hier is mijn eetschema van nu. Bedankt alvast!

Op basis van deze informatie kun je nog geen advies geven. Hoe voelde je je de laatste weken? Hoe verlopen je trainingen (meer of minder gewicht/sets/reps)?
 
Back
Naar boven