AndroidHealthClinic

Tips / advies 'sportcarriere'

Bezoekers in dit topic

Coown

Novice
Lid geworden
11 mei 2015
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
73kg
Zoals jullie waarschijnlijk kunnen zien ben ik 'nieuw' op dit forum. Heb altijd heel veel gelezen zonder een account te hebben gehad of te reageren. Vanaf vandaag dus verandering.

Korte 'introductie' word in augustus 20 jaren jong, sport al zo'n 3 jaar in de sportschool waarvan 1,5 jaar beter geïnformeerd etc. Ben 3 jaar terug begonnen op zo'n 1,90 en max 60 kilo (beste ecto) onderhand ben ik +/- 1,93 en zo'n 73 kilo. Lichaamsvet lang niet meer uitgerekend maar zal rond de 7-8% zitten. Van plan personal trainer te worden in mijn toekomst, volg ook een sportopleiding waar ik dit bij kan gaan aansluiten. (Ken hierdoor dus ook heel veel oefeningen)

Sport dus makkelijk zo'n 20-25 uur in de week waarvan op dit moment 5 tot 7,5 in de sportschool. De rest is op school en op het voetbalveld (laatste seizoen)

Mijn sportschool 'schema' ziet er op dit moment zo uit :
Maandag Borst en Triceps
Dinsdag Rug en Schouders
Woensdag Benen, buik en biceps
Donderdag Borst en Triceps
Vrijdag Rug en Schouders (soms biceps erbij)
Zaterdag en zondag worden eventueel nog toegevoegd.
Train meestal 3x8 en het liefste op spier falen.
Ik doe GEEN cardio ivm het vele sporten buiten de sportschool om.

Leg vanwege mijn Crossed syndrome meer focus op deadliften en squats wanneer ik deze doe. Heb dit opgelopen omdat ik vroeger meer een focus had op mijn voorgevel ipv voor en achter.

Voeding is aardig op orde, van ontbijten met een shake, kwark in de trein, bruin brood met kip tot ei op school, koude maaltijd op school, portie noten, tonijn op waterbasis, rijst/pasta/aardappelen met groentes en vlees als avondeten en altijd een shake na het sporten. Kom makkelijk aan de 3,5 tot 4000 kcal per dag als het niet meer is op dit moment (geen gedetailleerd schema, maar om jullie een idee te geven).

Van plan om vanaf aankomende week ook een 6 weken kuur te doen. Dit onderdeel van het forum is niet de juiste plek om daar verder op in te gaan. Maar persoonlijke berichten met informatie of vragen mogen overigens altijd. (vond dit wel belangrijk er bij te melden)

Nu heb ik het al met meerdere mensen over mijn schema en voeding gehad maar na maanden op dit forum is mij duidelijk dat er hier mensen zijn met waarschijnlijk eye-opening informatie voor mij! Of dit nou tips & tricks omtrent trainingsdagen, voeding of wat dan ook zal zijn. Uiteindelijk zitten we in een wereld waar altijd nieuwe dingen ontdekt worden. Alles wat mij positief kan helpen met het verbeteren van mijn bezigheden en toekomstige plannen zou ik graag willen horen. Positieve en ook negatieve berichten worden dus meegenomen.
 
De dag na borst biceps doe je schouders (geen slimme keuze)


als je zoveel zou willen trainen , zou ik eerder een PPL pull push legs doen
 
Ff kijken of ik dit in het kort kan schrijven...

1. Jij bent 20kg onder je height/weight ratio (het is een redelijke richtlijn) en jij wil nu al kuren?? Dat vind ik beetje lui van je.
2. Voeding is redelijk OK, aangezien je omstandigheden met reizen en school enzo.
3. Belachelijke trainingschema: bro-split die niet eens optimaal verdeeld is.
4. Meestal trainen tot falen? Zal wel een van de redenen zijn dat je niet groeit.
Ga je inlezen en word een goeie PT i.p.v. zo een juicing bro-scientist
 
Ik zie geen schema, alleen een opsomming van lichaamsdelen
 
Je kan nog altijd dealer worden ofzo pt lijkt niets voor jouw
 
Back
Naar boven