Fitness Seller

Tips bij het eind van een cut

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
17 mrt 2019
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
76kg
Vetpercentage
17%
Hallo ik ben momenteel al een paar maanden bezig met cut ben begonnen met een VP van 27% nu zit ik op 16/17% alleen heb ik nu veel moeite met kracht behouden en met gewicht verliezen.Mijn onderhoud is 3000 kcal ik volg een push/pull/legs routine en zit momenteel 30% onder mijn caloriebehoefte. Heeft iemand tips om mij verder te kunnen helpen?
 
Wat verwacht je dat wij aangeven met zo weinig informatie?
We weten niet eens wat je precies eet op een dag, hoe je trainingschema er uit ziet.
De tip die we je kunnen geven o.b.v. de huidige informatie; Je doet iets niet goed. Doe dat beter.
 
Trainingsschema is een Push/Pull/Legs en ik eet niet elke dag hetzelfde ik track mijn macros elke dag en zorg ervoor dat ik niet over de 2000 cal ga
 
PPL heb je in veel vormen en maten. Welke oefeningen, hoe zwaar, hoeveel sets en reps. Voorbeeld van een dag voeding.
Moeite met kracht behouden, wat deed je eerst, wat doe je nu.. Wat voor probleem heb je met gewicht verliezen? Hoeveel verlies je ong. in een week?
 
Vind je t gek dat je geen kracht behoud als je ruim 1000 kcal onder onderhoud eet...en dat al een paar maanden. Klinkt als een crashdieet...
wat eet je nu?

hoeveel ben je afgevallen in hoeveel tijd?
.
 
Vind je t gek dat je geen kracht behoud als je ruim 1000 kcal onder onderhoud eet...en dat al een paar maanden.

Ja dat klopt is misschien een Diet Break een goed idee om weer op kracht te komen en daarna weer verder te gaan met de cut?
 
PPL heb je in veel vormen en maten. Welke oefeningen, hoe zwaar, hoeveel sets en reps. Voorbeeld van een dag voeding.
Moeite met kracht behouden, wat deed je eerst, wat doe je nu.. Wat voor probleem heb je met gewicht verliezen? Hoeveel verlies je ong. in een week?

Tijdens mijn workouts focus ik mij het meest op compound lifts en op progressive overload alleen ka het nu erg zwaar om kracht op te bouwen en gaat het vetverliezen ook trager gemiddeld verloor ik 0,8 kg gewicht per week

Dag voeding:

Ontbijt arla lactose free melk whey protein
Middag: 100 gram fussili Blik tonijn 120 gram
Tussendoor: 40 gram walnoten
Avondeten: 200 gram kipfilet 10 ml olijfolie 75 gram witte rijst
Eventueel nog een stuk fruit en een whey protein shake
 
Tijdens mijn workouts focus ik mij het meest op compound lifts en op progressive overload alleen ka het nu erg zwaar om kracht op te bouwen en gaat het vetverliezen ook trager gemiddeld verloor ik 0,8 kg gewicht per week

Dag voeding:

Ontbijt arla lactose free melk whey protein
Middag: 100 gram fussili Blik tonijn 120 gram
Tussendoor: 40 gram walnoten
Avondeten: 200 gram kipfilet 10 ml olijfolie 75 gram witte rijst
Eventueel nog een stuk fruit en een whey protein shake

Gewoon zo doorgaan dan. Kracht opbouwen in een cut houdt als beginner ook ergens op.
Zolang je ~0.8 kilo per week verliest is er niks aan de hand. Denk sowieso dat je je verkijkt op 3000 kcal onderhoud. Zal eerder richting de 2500-2600 gaan als dat je gewichtsverlies is.
 
Gewoon zo doorgaan dan. Kracht opbouwen in een cut houdt als beginner ook ergens op.
Zolang je ~0.8 kilo per week verliest is er niks aan de hand. Denk sowieso dat je je verkijkt op 3000 kcal onderhoud. Zal eerder richting de 2500-2600 gaan als dat je gewichtsverlies is.

Bedankt heeft verder iemand nog ervaringen met Diet Breaks hier? En of het echt daadwerkelijk helpt
 
Bedankt heeft verder iemand nog ervaringen met Diet Breaks hier? En of het echt daadwerkelijk helpt

Long story short: Het is geen slecht idee om gewoon even 3-5 dagen op onderhoud te eten en vervolgens weer door te gaan met je cut.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven