AndroidHealthClinic

Tips en Advies

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
30 mei 2019
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
30%
Hallo Allemaal, Ik heb zojuist een account aangemaakt hierop zodat ik om julie advies en tips kan vragen, Ik wil graag zo veel mogelijk vet verliezen en als ik er naast wat spieren kan kweken en opbouwen is dat heel mooi meegenomen! Ik ben nu non stop research aan het doen en ben op een conclusie gekomen dat sarms triple stack the ultimate aanrader is voor beginners om vet te verliezen en nog is beetje spieren op te bouwen er naast, Al is het wel zo dat ik nog nooit eerder anabole of noem maar op heb gebruikt. Dus is dit officieel mijn eerste cycle. Raden julie mij ook aan om te beginnen met triple stack ?
  • MK-2866 (Ostarine)
  • S4 (Andarine)
  • GW-501516 (Cardarine)
En hoeveel mg raden julie mij aan als beginner?
Ik heb het volgende gelezen:

Ostarine 20mg daily
Andarine 50mg daily
Cardarine 20mg daily

8 weken lang.
 
En hoeveel mg raden julie mij aan als beginner?

0,0000000 mg , maw NIET kuren

Zorg eerst eens dat je voeding / je training en je rust op orde is , dat moet overigens wel lukken met een ietsiepietsie wilskracht
 
0,0000000 mg , maw NIET kuren

Zorg eerst eens dat je voeding / je training en je rust op orde is , dat moet overigens wel lukken met een ietsiepietsie wilskracht

Thanks, dat is allemaal gelukkig al op orde!
 
Overigens heb je het regelement niet gelezen , zie https://forum.bodybuilding.nl/topics/board-regels-iedereen-lezen.1615/

ik citeer :

7. Mensen onder de 21 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, mogen geen vragen m.b.t. kuren stellen en mensen onder de 18 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 21 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 21 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 21 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.
 
Overigens heb je het regelement niet gelezen , zie https://forum.bodybuilding.nl/topics/board-regels-iedereen-lezen.1615/

ik citeer :

7. Mensen onder de 21 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, mogen geen vragen m.b.t. kuren stellen en mensen onder de 18 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 21 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 21 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 21 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.
Thanks voor het feedback, Ik ben 21 jaar
 
Echt ?

Knipsel.PNG


Knipsel.PNG


Knipsel.PNG
 
S4 zou ik sowieso laten naar mijn mening.. kan als bijwerking je zicht aantasten..

Je zou de osta kunnen pakken icm een goed voedingsschema.. vetverlies valt en staat nou eenmaal met juiste voeding..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven