MuscleMeat

Tips en ervaringen Anavar kuur

Bezoekers in dit topic

Dennis

Novice
Lid geworden
18 nov 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
Beste forum leden,

Ik ben nu al zo'n twee jaar bezig met krachttraining en heb al enige gains kunnen maken.
Vorig jaar heb ik een test E kuur gedaan van 8 weken.

Nu wil ik weer een kuur doen en ik ben uitgekomen op anavar.

Nu wil ik vragen of jullie nog tips en ervaringen hebben met anavar.

Welk aantal grammen raden jullie aan? Hoe lang nakuren? xxxxx

Ik hoef geen verhalen of voeding etc. Dit heb ik allemaal op orde en ik weet waar ik aan begin.

Alvast bedankt!
 
11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.
 
Hoi, ik heb een half jaar geleden anavar only gebruikt 10 weken lang met opbouw van 2x20 mg per dag naar 2x30 mg per dag en afbouw naar 2x20 mg per dag.
10% sterker geworden, vetpercentage zienderogen gedaald en spiermassa iets toegenomen. Zeker een opvallende verandering op mn 48 jarige leeftyd, 1.92 meter en 112 kg.
In het voorjaar weer anavar pakken.
Mn leverwaarden zijn ok volgens de bloedtest en de resultaten zijn gebleven.
Lang leve anavar !
 
Nakuren op Anavar, geen idee of dat zelfs nodig is. Is een zwak "anabool" op zich.
72 kg 14%
1.83m

Je hebt al test E kuur gedaan, wat heeft dit dan precies opgebracht?.. Ben je gewoon te lui om zonder iets verder te komen?
100% zeker dat dit je niets oplevert, en nee je weet niet waar je aan begint anders zou je zelf niet naar de AAS grijpen/gegrepen hebben met die stats.
 
Back
Naar boven