MuscleMeat

Tips en tricks over voeding en dieet

Bezoekers in dit topic

Ik kreeg van een jongen van dit forum deze link [Link niet meer beschikbaar] Kan je gratis afslank tabletten en supplementen op bestellen dat is nog is een tip

Nice! Bedankt. :)

En over verzendkosten gaan we niet moeilijk doen hé, als je deze producten online zou bestellen moet je niet alleen verzendkosten betalen maar ook het product zelf.
 
je hoeft alleen de verzendkosten te betalen dat is 3,95 maar voor die producten is dat niks
Hallo...

Wel ff goed lezen. 3.95 is handlingskosten pér product, en dan nog eens 5 euro verzendkosten. Dat brengt je op 8.95 voor 1 product, 12.9 voor 2 producten, 16.85 voor 3 producten, etc... Dus hoezo gratis???

Ik zie trouwens alleen B merken, dingen die ik überhaupt niet eens in m'n lijf zou willen. Maar goed als je dit niet erg vindt...
 
Tip: Limonade/ranja van slimpie

Is verder niet om reclame te maken maar wel een goede tip.

Mocht je water drinken een beetje beu zijn of afwisseling willen ben je toch op zoek naar erg lage kcal drankjes? Of diabetis? Dan is Slimpie wel een leuk uitkomst. Is gewoon limonade siroop zonder suikers (levert ook geen energie). Wel wat aspartaan, maar dat is te verwaarlozen de hoeveelheid.

100 ML siroop (maar ja dat drink je niet per glas, misschien wel per dag) bevat tussen de 1 en 3 kcal per 100ML pure vloeistof.

Per glas met water krijg je ongeveer een halve kcal binnen of nog minder...

Flessen zijn een 1,60-190 euro's of zo (580 ML inhoud) en zijn in veel winkels de krijgen. Ik van de AH.

Ik dacht dat dit wel een goede tip is, doe er je voordeel mee!
 
Is verder niet om reclame te maken maar wel een goede tip.

Mocht je water drinken een beetje beu zijn of afwisseling willen ben je toch op zoek naar erg lage kcal drankjes? Of diabetis? Dan is Slimpie wel een leuk uitkomst. Is gewoon limonade siroop zonder suikers (levert ook geen energie). Wel wat aspartaan, maar dat is te verwaarlozen de hoeveelheid.

100 ML siroop (maar ja dat drink je niet per glas, misschien wel per dag) bevat tussen de 1 en 3 kcal per 100ML pure vloeistof.

Per glas met water krijg je ongeveer een halve kcal binnen of nog minder...

Flessen zijn een 1,60-190 euro's of zo (580 ML inhoud) en zijn in veel winkels de krijgen. Ik van de AH.

Ik dacht dat dit wel een goede tip is, doe er je voordeel mee!

Laatst nog gekocht.

Misschien staat deze er wel bij maar here we go:

Kook je kipfilet voor de ubercutters. In stukjes snijden, in kokend water gooien en na een paar minuten is het al klaar. :o
Geen olie of wat dan maar ook.
 
Nou,duurt bij mij toch wel minstens 20 minuten voor dat ik het vertrouw...
 
Voor de moeilijke bulkers onder ons heb ik ook nog een bruikbare tip. Is ontzettend logisch , maar ik dacht er nooit bij na. kan wel ontzettend smerig zijn
Als je namelijk moeite hebt met grote maaltijden weg te werken en er weer tegen aan zit te hikken moet je het in een blender gooien en mixen.. Zodoende heb je t eerder en makkelijker naar binnen gewerkt. En dan heb ik tniet over alleen maar proteineshakes.
Is niet altijd lekker nee, maar kreeg die tip van een grote vent op mn sportschool. Die vent gooide vrijwel alles in een blender, zelfs tonijn! Zolang het maar snel weg te werken was. Hij zei daarbij dat vloeibaar voedsel tevens beter en sneller wordt opgenomen. Dus als je zin hebt in een tonijnshake, ga je gang. ieder zijn meug laak maar zeggen


ik heb een keer tonijn in de blender gedaan, geloof mij dat eet je geen 2 x. het meest smerige wat ik ooit heb gegeten(mixte het met sinaasappelsap GATVERDAMME)
 
ik heb een keer tonijn in de blender gedaan, geloof mij dat eet je geen 2 x. het meest smerige wat ik ooit heb gegeten(mixte het met sinaasappelsap GATVERDAMME)
Met melk is het ook een echte lekkernij :o :vomit:

Inderdaad nooit meer. Was trouwens wel zo hardcore om toch een hele blender van 1.5 L van die troep leeg te drinken.
 
Haha,dat kon ik jullie ook zo wel vertellen.Ik beeld me altijd in dat ik een paard ben,als ik bv.veel rauwkost moet eten.Of een kat die tonijn eet.Ja ,raar ja,maar het werkt bij mij wel :o.
 
Had het al bij de tonijn uit blik gepost maar ook hier nog even:

Blik tonijn, hand pinda's en ketjap manis door elkaar heen. Lekker en boordevol goede vetten en eiwitten.
 
Tip van 3XL: voeg kaneel toe aan je post workout shake.

Hier is waarom:

Kaneel zorgt dat het eiwitt en glucose beter worden opgenomen in je spieren. Kaneel (eigenlijk de methylhydroxy-chalcon-polymeren in kaneel) verhoogt de gevoeligheid voor insuline.

Zwangere vrouwen moeten oppassen met kaneel, aldus Kris, want het schijnt het ongeboren kind te kunnen beschadigen. Maar ben je niet zwanger (zal bij de meesten hier wel niet ;)), no problemo.

Hoe zit dit met diabetes?
 
Als je kipfilet in stukjes snijdt bakt die gemakkelijker en sneller. (really, I bak nooit geen volledige filet meer.
Bovendien kun je de stukjes toevoegen aan groenten die je aan het stoven bent (maak je er dan 1-pan gerecht van). Eerst kip bakken; dan uithalen; groentjes stoven en als ze bijna gaar zijn kip bij doen.
Stukjes kip gaan ook makkelijker binnen als ze in stukjes gebakken zijn.

Ben je tonijn beu gegeten of niet zo'n liefhebber van. Probeer dan eens makreel in olijf olie (denk van Imperial). Smaakt lekker (vind ik toch).

eet groenten zoals je appels eet (doe ik al van kindsbeen af). Lekker een komkommer eten terwijl je aan het lezen bent. Of een paar worteltjes. Radijsjes zijn ook zeer geschikt. Asperges leken wel dus best niet achter je pc eten.

Eet je veel kip; kruid ze dan eens anders. De ene kippekruiden smaken heel anders dan de andere. Zorgt voor afwisseling in smaak.
Je kunt ze natuurlijk ook eens in mosterd doppen of ketchup (mind the sugar).

Gedroogde uitjes zijn heel lekker en geven je eten meer pit. Doe ik op m'n puur rundshamburgers tussen een broodje.

Kook met arachideolie olie (pinda olie) om je omega's binnen te hebben. Het verspreid de warmte ook beter dan de meeste andere olies.

Eet je graag iets zoet dan moet je eens pastinaak eten met wortelen en een beetje soja saus.
Vergeet ook bamboescheuten niet, die smaken fris.

Heb je wel genoeg vitamine C binnen? Drink wat meer rozenbottel thee; de plant met het meest vitamine C (meer dan spruitjes die een tweede plaats innemen).

En neem nooit supplementen van niet in water oplosbare vitamines. Niet alleen werken vitamine supplementen niet maar de niet water oplosbare worden in vetweefsel opgeslagen waar ze allerlei gezondheidsproblemen kunnen veroorzaken.
http://general-medicine.jwatch.org/cgi/content/full/2007/1228/10?q=etoc_jwgenmed


Experimenteer met kruiden; niet alleen is het leuk; het is ook lekkerder en zorgt voor een betere eetlust. Maar zorg voor een reserve maaltijd in geval dat je experiment iets oneetbaars oplevert.
 
over melk...
blijkbaar vergeten te veel bodybuilders dat baby's een ganse tijd op zuivere melk LEVEN en GROEIEN. Melk is dus voor IEDEREEN een volwaardige (tussendoor) maaltijd, 't is gezond en 't creëert weer werkgelegenheid voor koeien!

:cool: Melkert Baantjes
 
Haal het grootste deel van je voeding uit volledige (vaste) voedingsproducten ipv (vloeibare) supplementen. Hele voedingsproducten zijn beter voor je lichaam om te verteren dan vloeibare. Ook hebben vaste voedingsproducten hogere thermische waarden dan vloeibare. Supplementen zijn eigenlijk alleen van belang om het voedingsschema "af te maken" en in geval van nood toch genoeg binnen te krijgen.


Dus ik kan beter niet al me maaltijden in halve literflesjes meenemen? Jammer, zou handig zijn op me werk.:D
 
voor wat is het wkark nou ijgelijk goed ik eet nahet tainen altijd ongeveer 500 gram wkart met 1 wschem eiwitten er door
 
Als je kipfilet in stukjes snijdt bakt die gemakkelijker en sneller. (really, I bak nooit geen volledige filet meer.
Bovendien kun je de stukjes toevoegen aan groenten die je aan het stoven bent (maak je er dan 1-pan gerecht van). Eerst kip bakken; dan uithalen; groentjes stoven en als ze bijna gaar zijn kip bij doen.
Stukjes kip gaan ook makkelijker binnen als ze in stukjes gebakken zijn.

Ben je tonijn beu gegeten of niet zo'n liefhebber van. Probeer dan eens makreel in olijf olie (denk van Imperial). Smaakt lekker (vind ik toch).

eet groenten zoals je appels eet (doe ik al van kindsbeen af). Lekker een komkommer eten terwijl je aan het lezen bent. Of een paar worteltjes. Radijsjes zijn ook zeer geschikt. Asperges leken wel dus best niet achter je pc eten.

Eet je veel kip; kruid ze dan eens anders. De ene kippekruiden smaken heel anders dan de andere. Zorgt voor afwisseling in smaak.
Je kunt ze natuurlijk ook eens in mosterd doppen of ketchup (mind the sugar).

Gedroogde uitjes zijn heel lekker en geven je eten meer pit. Doe ik op m'n puur rundshamburgers tussen een broodje.

Kook met arachideolie olie (pinda olie) om je omega's binnen te hebben. Het verspreid de warmte ook beter dan de meeste andere olies.

Eet je graag iets zoet dan moet je eens pastinaak eten met wortelen en een beetje soja saus.
Vergeet ook bamboescheuten niet, die smaken fris.

Heb je wel genoeg vitamine C binnen? Drink wat meer rozenbottel thee; de plant met het meest vitamine C (meer dan spruitjes die een tweede plaats innemen).

En neem nooit supplementen van niet in water oplosbare vitamines. Niet alleen werken vitamine supplementen niet maar de niet water oplosbare worden in vetweefsel opgeslagen waar ze allerlei gezondheidsproblemen kunnen veroorzaken.
http://general-medicine.jwatch.org/cgi/content/full/2007/1228/10?q=etoc_jwgenmed


Experimenteer met kruiden; niet alleen is het leuk; het is ook lekkerder en zorgt voor een betere eetlust. Maar zorg voor een reserve maaltijd in geval dat je experiment iets oneetbaars oplevert.

Komkommer kost je meer energie om te verbranden dan dat het oplevert..
 
blijkbaar is pindakaas goed om bij te komen.. maar ik heb hier namelijk een vraag over:

als ik gewoon pindakaas puur uit de pot eet met een lepel, geeft het hetzelfde effect dan dat ik het tussen een boterham zou eten? (boterhammen er niet bij rekenen)
 
blijkbaar is pindakaas goed om bij te komen.. maar ik heb hier namelijk een vraag over:

als ik gewoon pindakaas puur uit de pot eet met een lepel, geeft het hetzelfde effect dan dat ik het tussen een boterham zou eten? (boterhammen er niet bij rekenen)

Volgens mij zit er in een boterham niets spannends wat het effect van pindakaas verbetert.

Omgekeerd is het volgens mij wel weer zo dat de vetten uit pindakaas helpen bij een betere opname/transport van de kh's uit brood.

En ja, daar staat 2x "volgens mij" omdat ik er niet 100% zeker van ben.
 
Back
Naar boven