1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Tips gevraagd voor alternatieve training bij blessure

Discussie in '(Mixed) Martial Arts' gestart door Riles, 24 jun 2017.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Riles

Riles Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    69kg
    Hi guys!

Ik heb wat advies nodig wat betreffende kickboksen. Op dit moment loop ik met een onderarmblessure (ontsteking) waardoor ik niet volledig mee kan draaien in de lessen. Aangezien ik over een paar maanden mijn eerste wedstrijd zou gaan vechten wil ik echter niet uit vorm raken.
    Heeft iemand toevalling ideeën in de trant van alternatieve training??
    Ik loop nu extra hard, gebruik een speedladder, schaduwboksen en zgn 'tikkend' sparren. Voor de rest trap ik wel gewoon alleen ik kan dus niet echt sparren/push-ups/zaktrainingen (oefeningen betreffende mn armen). Hoe hou ik mezelf het beste in vorm en verlies ik daarnaast niet aan snelheid of reactievermogen?

Thanks alvast!

2. rabotgangster

rabotgangster Advanced Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    185
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    20%
    Krachttraining, interval training, techniek training, coördinatie training, snelheidstraining en nog zo veel meer.
    Boksen is niet alleen maar sparing en zakwerk.
    Hoelang train je nu al voordat je uw eerste wedstrijd gaat doen?

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie