• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

Tips gezocht .

Bezoekers in dit topic

jouad

Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
117kg
Goedenavond ,

Momenteel 1 jaar aan het sporten op en af kuren gehad van testosteron. Zonder enige hulp van iemand eigenlijk zelf gaan spuiten Van 84 kilo naar 116 gegaan in een jaar , veel aangekomen in vet .. totaal niet gelet op me voeding eigenlijk alles gevreten om groter en sterker te worden . Aan de borst spieren ontbreekt best veel vind ik zelf terwijl ik best hard chest train dus dat vind erg tegen zitten en hetzelfde heb ik ook met me bicep . Ben momenteel zelf aan het nadenken om te gaan cutten maar me doel is om veel groter te worden maar wel droog . Hebben jullie nog tips of adviezen of supplementen wat mij kunnen helpen en wat mooie vormen kunnen geven en Alle tips zijn welkom

Bijlagen

Hoe ziet jouw training eruit? Wat eet je op een dag?

Je hebt dringend een coach nodig. Er zijn er een aantal goede op dit platform, spreek ze aan.

Met wat ik nu lees en zie is er alvast veel werk voor de boeg.

• Like
Waarderingen: Tommyx
  • Topic Starter Topic Starter
Train 3x per week
Maandag chest 45 min meestal
Woensdag rug 60 min
Vrijdag schouders armen 1 uur

Qua voeding nooit echt bij gehouden qua gram maar meestal begin in de ochtend met 5 eieren gebakken met 3 bolletjes kaas

lunch neem ik zo een qnt proteïne shake in
Met 2 bolletjes american filet

Avond eten bijna 700 gram gekookt rijst met 1 kilo kipvleugels
Klinkt veel maar soms verdeel ik ook de pan in meerdere keren op een dag

Bijlagen

• Haha
Waarderingen: Vitus en AK
Voetbal je?

• Haha
Waarderingen: Mentat
Train 3x per week
Woensdag rug 60 min

Qua voeding nooit echt bij gehouden qua gram maar meestal begin in de ochtend met 5 eieren gebakken met 3 bolletjes kaas

Heb jij geen benen?

• Like
  • Haha
Waarderingen: Buttie88 en Mentat
Voetbak niet nee , train ook nooit de been. Iets waar ik wel aan ga werken

Hoe zagen je kuren eruit?

Hoe zijn jouw bloedwaardes?

Hoe zagen je kuren eruit?

Hoe zijn jouw bloedwaardes?

Op basis van de vorige antwoorden is één potentieel antwoord op deze vragen;

“Flesjes en spuitjes, gewoon paar milliliter weet niet vanbuiten, nooit echt bijgehouden. En mijn bloed ziet rood, maar nooit laten checken”

Andermaal, mijn antwoord blijft: laat jezelf professioneel begeleiden door een goede coach. Niet alleen voor je kuren, maar door opvolgende berichten ook voor je training en voeding.

• Like
  • Haha
Waarderingen: Onit, Nielsmas30 en Mentat

Tips gezocht .​

zou deze titel veranderen in hulp gezocht.
hoop eigenlijk dat je aan het trollen bent, maar ik ben bang van niet.
je bent een jaar aan het trainen met kuren erbij en het enige wat je gewonnen hebt is 32 kg vetmassa, ergens zo in het midden van dit proces had je natuurlijk ook wel kunnen begrijpen dat dit niet goed zou gaan.
zelfs met hulp gaat dit weer heel lang duren voordat dit weer is recht getrokken

• Like
Waarderingen: jouad en Bosco55555

Tips gezocht .​

zou deze titel veranderen in hulp gezocht.
hoop eigenlijk dat je aan het trollen bent, maar ik ben bang van niet.
je bent een jaar aan het trainen met kuren erbij en het enige wat je gewonnen hebt is 32 kg vetmassa, ergens zo in het midden van dit proces had je natuurlijk ook wel kunnen begrijpen dat dit niet goed zou gaan.
zelfs met hulp gaat dit weer heel lang duren voordat dit weer is recht getrokken
....en het ontbreekt hem aan kennis (voeding en training (en AAS)
zoveel te vinden op het forum hier....

Only testosteron kuurtjes

Hoelang, hoeveel? Geen nakuur?

500 per week kuurtje van 6 weken
nakuur 5 weken en daarna weer zetten na zo een nakuur

NobodySpecial heeft mij enorm veel geleerd! Ik kuur niet maar hij kan je helpen .

• Like
Waarderingen: NobodySpecial
Train 3x per week
Woensdag rug 60 min

Zo werkt het niet. Niet goed genoeg.
Probeer eens bovenlichaam, benen en een tweede keer bovenlichaam en tweede keer benen te trainen.
En een beetje wandelen, uurtje per dag. Mag ook 4x een kwartier.
En dan dat eten.... ik weet niet waar ik beginnen moet, ik herken bijna niets van wat jij eet.
Ga die eieren maar koken.
En verdeel die pan rijst en kip over twee dagen. Als je honger krijgt ga je wandelen of water drinken.

Kijken we over twee maanden verder en gaan we verder met jouw ontwikkeling van een goddelijke lichaam. Tis niet moeilijk, en hoe meer je zelf weet, over trainen, oefeningen en frequentie en over voeding hoe beter het is.
Leer vooral je eigen lichaam kennen, wat voor een ander werkt hoeft niet voor jou te werken.
Maar de simpele basis is voor iedereen hetzelfde. Gezond eten en hard trainen met de basis oefeningen, en dan domweg lang volhouden, als in jaren, denk aan 5 jaar.
Succes :thumb:

Succes, hoop dat het je ogen heeft doen openen. Heb je vragen, dan kun je deze stellen op het forum. Je moet bij de basis beginnen. Goede voeding, training en rust.

Terug
Naar boven