XXL Nutrition

tips ivm super tren wat is de juiste dosering

Bezoekers in dit topic

Ricard0181

Novice
Lid geworden
22 sep 2019
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
83kg
Ik doe nu 1×per week 2 super trem en 1 × per week testo ook 2. Kan iemand mij goeie tips geven
 
Roken is ongezond.
 
Gooi er nog wat halo bij en insuline. Dan ga je echt een knoest worden.
 
Zou super test pakken beter dan normale test

Je meng nu super tren met normale test, je tren is nu dus nog maar half zo super
 
Oké bedankt voor de tip
 
Wie zou dat soort blends bedacht hebben?
 
Sorry Topic Starter, alle gekheid op een stokkie.
Mag ik je vragen wat je kuur verleden is?
 
Wat zit erin in dit geval? Hex en Ace?
 
Ik doe nu 1×per week 2 super trem en 1 × per week testo ook 2. Kan iemand mij goeie tips geven
Hoe lang wil je hiermee kuren? Methyltren is extreem leverbelastend.
 
:orly:

Kwam verschillende combinaties tegen op de internetz, Snuff-Sann. Ah ja, je ziet de gekste dingen. Een niet nader te noemen merk heeft test P, mast P en Tren A in één vialtje. Opzuigen uit drie vialtjes vergt, inderdaad, een grote inspanning. 🙈
 
[QUOis de eerste keer ik heb jaren geleden d anabol geslikt maar toen was ik er niet serieus mee bezig nu wel ="Snuff-Sann, post: 10473026, member: 169308"]
Sorry Topic Starter, alle gekheid op een stokkie.
Mag ik je vragen wat je kuur verleden is?
[/QUOTE]
Dit os
 
:orly:

Kwam verschillende combinaties tegen op de internetz, Snuff-Sann. Ah ja, je ziet de gekste dingen. Een niet nader te noemen merk heeft test P, mast P en Tren A in één vialtje. Opzuigen uit drie vialtjes vergt, inderdaad, een grote inspanning. 🙈
Ikzelf had eigenlijk nog nooit gehoord van SuperTren, klinkt wel interessant om eerlijk te zijn, vooral 300mg per ml. Is SuperTren niet gewoon opgebouwd uit verschillende esters Trenbolone, zoals Test 400? Mij lijkt die jij noemde meer een stack met korte esters.
 
[QUOis de eerste keer ik heb jaren geleden d anabol geslikt maar toen was ik er niet serieus mee bezig nu wel ="Snuff-Sann, post: 10473026, member: 169308"]
Sorry Topic Starter, alle gekheid op een stokkie.
Mag ik je vragen wat je kuur verleden is?
Dit os
[/QUOTE]
Okay, dus je bent nu 30, je hebt jarenlang geleden een diana kuurtje genomen, maw is dit nu eigenlijk je eerste kuur. Lijkt mij beter om gewoon even de kat uit de boom te kijken door een gewoon een beginners kuurtje te nemen. Hoe lang train je al? Wat is je lengte, gewicht en VP?

Sorry jongens, vergat dat foto's van merken niet toegestaan is, mijn excuses.
 
Ik heb 9 jaar kick boxen gedaan daarna een jaar bar-tec toen heb ik een jaar lang 2 keer per dag in de sport school getraind 6 maande niks gedaan en ben nu 4 maande weer elke dag aan het trainen
 
Back
Naar boven