AndroidHealthClinic

Tips om Bench Press te verbeteren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deze tips hielpen mij om mijn bankdrukken te verbeteren. Hopelijk bij jullie ook! 1. Techniek is alles ! Zelfs na velen jaren trainen zult u verbaasd zijn hoeveel mensen de foute techniek gebruiken tijdens verschillende oefeningen. Dit is meestal omdat ze moe zijn of niet meer helemaal gefocust. Deze 3 kleine tips helpen je techniek te verbeteren:
  • Hou de baar strak vast – zorg dat je een goede grip hebt en knijp op de baar, bijna alsof je de baar wil verpletteren. Dit zal helpen om de kracht van de triceps te laten werken.
  • Druk horizontaal – Zorg ervoor dat je de baar in een rechte lijn naar boven duwt, niet boven je buik of gezicht. We zijn opzoek naar een vaste rechte lijn (zoals een lift die in een rechte lijn op en neer beweegt)
  • Ellebogen verscholen – Dit zorgt voor een goede rechte lijn en dat de rugspieren helpen
2. Eet, eet, en eet nog wat meer ! Het is heel simpel, om gewicht te verplaatsen hebt u energie nodig, en mensen krijgen energie via de voeding. Eet voldoende eiwitten, koolhydraten en vetten in verhouding tot uw lichaamsgewicht. Dit zal niet alleen uw bankdrukken verhogen, maar alle andere oefeningen en het maximaliseren ven je spiergroei. 3. Door de neus en uit de mond ! Het hebben van de juiste ademhalingstechniek tijdens uw lift kan uw bankdrukken verhogen. Tijdens het excentrieke deel van de lift moet je inademt door de neus, en tijdens de concentrische fase, uit door je mond. Dit helpt u een vast ritme te houden waardoor u meer gefocust kunt zijn en meer kracht kan hebben. (TIP : as je je ademhaling oefent begin dan eerst met lager gewicht.)
 
Druk horizontaal ???
 
tja ..... horizontaal drukken en ellebogen verscholen.
 
sinds ik door mijn neus adem tijdens het excentrieke gedeelte van mijn horizontale bankdruk maak ik de gains van mijn leven.
 
animaatjes-humor-110161.jpg
 
  • Like
Waarderingen: taft
Nou dankje, zat ik een biefstuk te eten terwijl ik aan het benchen was, is mijn verscholen elleboog gebroken en de baar op mijn gezicht gevallen.
 
jezus wat debiel, druk in een rechte lijn :roflol:

dacht dat niet zomaar iedereen een artikel mocht plaatsen hier ?
 
3. Door de neus en uit de mond ! Het hebben van de juiste ademhalingstechniek tijdens uw lift kan uw bankdrukken verhogen. Tijdens het excentrieke deel van de lift moet je inademt door de neus, en tijdens de concentrische fase, uit door je mond. Dit helpt u een vast ritme te houden waardoor u meer gefocust kunt zijn en meer kracht kan hebben. (TIP : as je je ademhaling oefent begin dan eerst met lager gewicht.)

image.png
 
Beetje valse info verspreiden op de website van je...
 
Je tweede punt ben ik het niet mee eens op basis van deze video.
 
Back
Naar boven