AndroidHealthClinic

Tips om door te blijven gaan?

Bezoekers in dit topic

Zo voel ik me in elk geval telkens als ik uit bed kom en als ik op het schoolplein van mijn dochter sta.
Zolang de andere kinderen je geen opa noemen (is mij overkomen toen ik mijn zoontje ging ophalen), ben je veilig.
 
Ik heb al een collega’s wiers ouders jonger zijn dan mij.
Ik heb een collega die mijn dochter kon zijn (als nakomertje dan) en die wil wat van me, is nog erger.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al een collega’s wiers ouders jonger zijn dan mij.
Dan ik ben, gister maakte je al eenzelfde fout, heb het toen door de vingers gezien.
 
Zo voel ik me in elk geval telkens als ik uit bed kom en als ik op het schoolplein van mijn dochter sta.

Ouders zijn tegenwoordig toch wel iets ouder dan dat ze 20 jaar geleden waren? Iets met carriere of iets dergelijks.
 
Ouders zijn tegenwoordig toch wel iets ouder dan dat ze 20 jaar geleden waren? Iets met carriere of iets dergelijks.
Klopt, ik was ook al 37 toen ze geboren werd.
 
hebben jullie je sportschool abonnement aangehouden of op gezegd door de lockdown?
 
hebben jullie je sportschool abonnement aangehouden of op gezegd door de lockdown?
Aanhouden, ik wil in januari toch gewoon verder. Wat kan mij die paar euro schelen, ik wil breder worden niet rijker.
Als je rijk wilt worden kun je beter gaan golven en netwerken.
 
Ik heb thuis nou een halve sportschool staan en ik mis juist regel maat in mijn leven en dat krijg ik wel als thuis kan sporten wanneer in wil en alles in handbereik heb, in plaats van dat ik me elke keer moet aanmelden om naar de sportschool te gaan.
 
Ouders zijn tegenwoordig toch wel iets ouder dan dat ze 20 jaar geleden waren? Iets met carriere of iets dergelijks.
Iedereen is ouder dan ie 20 jaar geleden was.
 
hebben jullie je sportschool abonnement aangehouden of op gezegd door de lockdown?
Aangehouden natuurlijk, of moet de sportschooleigenaar soms ook nog de dupe worden van het beleid van de overheid?
 
Aangehouden natuurlijk, of moet de sportschooleigenaar soms ook nog de dupe worden van het beleid van de overheid?
Nee je hebt gelijk, ik ga na de corona opzoek naar een sportschool waar ik 24/7 kan sporten en dat is niet bij BIM GYM, daarom ga ik dit opzeggen, wat een gedoe is dat trouwens zeg om bij BIG Gym op te zeggen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven